۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۴۰۶۳۶
اخبار نیروی انتظامی

از دستگيري سوداگران مرگ تا غافلگیری سارقان در چهارمحال و بختیاری

ماموران نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در راستای تامین امنیت اقدام به دستگیری یک سوداگر مرگ با چهار کیلوگرم تریاک و دستگیری هفت سارق کردند.
از دستگيري سوداگران مرگ تا غافلگیری سارقان در چهارمحال و بختیاری
سرهنگ غلامعلي شكري فرمانده نیروی انتظامي شهرستان بروجن در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پي كسب خبري مبني‌بر فعاليت يك خرده‌فروش در نقاط مختلف شهر بروجن در امر توزيع مواد مخدر موضوع در دستوركار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پس از شناسائي اين قاچاقچي و اخذ مجوز قضائي در يك عمليات غافلگيرانه وي را دستگير و در بازرسي از مخفيگاهش چهار كيلوگرم ترياك به همراه يك ترازوي توزين كشف كردند.

شکری در پايان با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضائي تاكيد كرد: برخورد قاطع و قانوني با خرده‌فروشان مواد مخدر طي سال جاري توسط پليس شهرستان بروجن به طور جدي دنبال مي‌شود و عموم مردم مي‌توانند اخبار خود در زمينه فعاليت سوداگران مرگ را به سامانه فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ گزارش كنند.

دستگيري هفت سارق با ۱۴ فقره سرقت در چهارمحال و بختياري

سرهنگ فضل‌الله برزوئي جانشين فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پي وقوع چندين فقره سرقت خودرو، داخل خودرو، احشام، منزل، اماكن خصوصي و موتورسيكلت رسيدگي به موضوع به صورت ويژه در دستورکار ماموران فرماندهي انتظامي استان، قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پلیس آگاهی و شهرستان‌هاي شهرکرد، فارسان، بروجن و با انجام اقدامات گسترده پليسي و بررسي آثار و علائم به جا مانده در صحنه‌هاي سرقت موفق شدند هفت سارق را دستگير كنند.

جانشين فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری خاطرنشان كرد: براساس تحقيقات علمي و فني پليس، سارقان به ۱۴ فقره سرقت خودرو، داخل خودرو، احشام، منزل، اماكن خصوصي و موتورسيكلت اعتراف كردند كه متهمان جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۶:۰۱

27 Dec 2019