۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۴۰۶۳۰
دبیر هیئت تیراندازی چهارمحال و بختیاری:

منتخبین تیراندازی چهارمحال و بختیاری آماده حضور در المپیاد استعدادهای ورزشی می‌شوند

دبیر هیئت تیراندازی چهارمحال و بختیاری از آغاز اردوهای آماده‌سازی تیم منتخب استان برای حضور پرقدرت در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی خبر داد.
منتخبین تیراندازی چهارمحال و بختیاری آماده حضور در المپیاد استعدادهای ورزشی می‌شوند
علی ربیعی مقدم دبیر هیئت تیراندازی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ۱۲ نفر از تیراندازان نوجوانان استان در دو رشته تفنگ و تپانچه، اردوهای تمرینی و آماده‌سازی خود را برای شرکت در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور به‌زودی آغاز می‌کنند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های تیراندازی المپیاد استعدادهای برتر ورزشی، ۳۰ آبان‌ماه تا ۱۰ آذرماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران و در پنج رشته برگزار می‌شود، افزود: نسیم حبیبیان، یگانه شهریاری، مبینا رستار، امیرمهدی کرمی، پوریا سورانی و امین خسروی به‌عنوان اعضای تیم تپانچه استان در این رقابت‌ها حضور می‌یابند.

دبیر هیئت تیراندازی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در ترکیب تیم تفنگ چهارمحال و بختیاری هم ستاره رستار، فاطمه اسماعیلی، هانیه فیاضی، رضا خلیلی، متین علیزاده و امیررضا کرمی برای کسب بهترین نتایج پا در جوخه آتش رقابت‌های تیراندازی المپیاد استعدادهای برتر ورزشی می‌گذارند.

ربیعی مقدم، شناسایی، جذب و پرورش استعدادهای ورزشی، پشتوانه‌سازی و تقویت تیم‌های ملی، توسعه فرهنگ ورزش قهرمانی، رشد مدال‌آوری و حضور قدرتمندانه در المپیاد جوانان ۲۰۲۲ را از اهداف برگزاری این المپیاد ورزشی برشمرد و یادآور شد: شرکت‌کنندگان در مسابقات بخش تیراندازی المپیاد به‌صورت تیمی، انفرادی و میکس به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۵:۲۵

26 Dec 2019