کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطیب نماز جمعه شهرکرد؛

مسئولان به جای نشستن در اتاقهای دربسته و تدوین برنامه از نظر نخبگان هم استفاده کنند.

27 مهر 1397 ساعت 15:49

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تمامی دستگاه‌های برنامه‌ریزی باید برنامه‌های سالم و شفاف ارائه دهند، گفت: مسئولان امر در اتاق‌های در بسته ننشینند و چیزی را به عنوان برنامه تدوین کنند بلکه از نظرات نخبگان استفاده کنند


به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام جمعه 27 مهر ماه در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه در مصلی امام خمینی شهرکرد با اشاره به تدوین سند جامع  تحقق تمدن نوین اسلامی توسط مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری سند جامع تحقق تمدن نوین اسلامی را در معرض افکار عمومی قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه این سند ۵۰ ساله است، افزود: دشمن به پایان رسیدن کشور را در خواب می‌بیند در حالی که برنامه ۵۰ ساله برای کشور تدوین و در اختیار نخبگان کشوری برای مطالعه و برنامه‌ریزی قرار گرفت و  طبق گفته رهبری این برنامه بایستی تا سال ۱۴۰۰ در کشور عملیاتی شود.

خطیب نماز جمعه شهرکرد با اشاره به روز صادرات، آمار و برنامه‌ریزی، گفت:به صادرات باید بیش از واردات اهمیت داد و ضروری است زمینه‌ها برای صادر کردن کالا به خارج از کشور فراهم شود.

نکونام ادامه داد: متاسفانه صادرات جایگاه خوبی ندارد و بیشتر تمرکز بر بحث واردات است که واردات ضربه‌های بسیاری را بر تولید و دسترنج داخل و توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخل کشور وارد کرده است.

حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه باید تلاش شود در استان وحدت بیش از گذشته حاکم باشد، تصریح کرد: پرهیز از تفرقه و تضعیف یکدیگر، موجب کمک به رشد و توسعه استان خواهد شد.

وی بر تلاش بیشتر مسئولان استانی تاکید کرد و گفت: لازم است مسئولان استان جهادی‌تر و انقلابی کار کنند تا از این طریق در پیشرفت برخی کارها مخصوصا در اشتغال‌آفرینی تسریع و تسهیل ایجاد شود.

امام جمعه شهرکرد بیان کرد: باید نظارت و پیگیری بیشتر بر جلسات دستگاه‌های اجرایی استان صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم نیز مطالبات به حقی دارند که مسئولان باید توجه کنند و با مواضع سالم و شفاف در خدمت مردم باشند.

وی با اشاره به نزدیک بودن ایام اربعین حسینی، گفت: امروز شاهد پدیده‌ای جدید هستیم که این امر بسیار مهم و مغتنم است.

انتهای پیام /1024ج


کد مطلب: 40610

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40610/مسئولان-جای-نشستن-اتاقهای-دربسته-تدوین-برنامه-نظر-نخبگان-هم-استفاده-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir