۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۴۰۵۸۰
دبیر اولین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در چهارمحال و بختیاری:

بزرگترین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی درچهارمحال وبختیاری برگزار می‌شود

دبیر اولین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در چهارمحال و بختیاری از برگزاری اولین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در ۶۸ رشته ورزشی بانوان و آقایان در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.
بزرگترین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی درچهارمحال وبختیاری برگزار می‌شود
ایرج فاضلیان دبیر اولین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در استان هم‌زمان با سراسر کشور و با شعار "ورزش، دوستی و آینده‌ای بهتر" در این استان اظهار کرد: این المپیاد ۳۰ آبان لغایت ۹ آذرماه سال جاری در رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال و در ۶۸ رشته ورزشی برگزار می‌شود.

رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان هدف از برگزاری این المپیاد را توسعه رویکرد عدالت‌محوری، جذب، کشف و پرورش استعدادهای ورزشی، افزایش غرور و افتخارآفرینی، توزیع و نگاه متوازن به منابع در استان‌ها، استفاده از ظرفیت حداکثری با هدف جذب و پرورش استعدادهای ورزشی، پشتوانه سازی و تقویت تیم‌های ملی، توسعه فرهنگی ورزش قهرمانی و حضور پرقدرت در بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۲۲ عنوان کرد.

وی رشته‌های ورزشی اسکیت، اسکواش، بسکتبال ۳*۳، بسکتبال سالنی، بدمینتون، تنیس، تنیس روی میز، تیراندازی، تیر و کمان، تکواندو، جودو، دوچرخه‌سواری، دو و میدانی، راگبی، ژیمناستیک، سه گانه، سنگنوردی، شطرنج، شمشیربازی، فوتسال، فوتبال، قایقرانی، کبدی، کاراته، وزنه‌برداری، ووشو، والیبال ساحلی، هندبال سالنی و هاکی را رشته‌های مشترک برای آقایان و بانوان عنوان کرد.

به گفته رئیس گروه ورزش قهرمانی استان، رشته های ورزشی بولینگ و بیلیارد، بوکس، سپک‌تاکرا، شنا، شیرجه، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، موتورسواری و اتومبیلرانی، والیبال ساحلی و هندبال ساحلی, رشته‌های اختصاصی برای آقایان در این المپیاد خواهند بود.

فاضلیان در پایان خاطرنشان کرد: تمامی ورزشکاران، مربیان، داوران و عوامل اجرایی می بایست قبل از حضور در مسابقات اطلاعات فردی خود را در سامانه ملی سرمایه انسانی ورزش کشور (مبین) ثبت نمایند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۶:۴۰

27 Dec 2019