۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۴۰۵۴۵
فرماندار شهرستان اردل:

پياده روي اربعين نماد قدرت مسلمانان و خط بطلاني بر توطئه هاي دشمنان است

فرماندار شهرستان اردل گفت: حماسه بزرگ پياده روي اربعين حسيني، نماد وحدت و اقتدارمسلمانان و خط بطلاني بر توطئه هاي اختلاف افکنانه دشمنان بين مسلمانان است.
پياده روي اربعين نماد قدرت مسلمانان و خط بطلاني بر توطئه هاي دشمنان است
محمود کياني فرماندار شهرستان اردل در حاشیه جلسه ستاد اربعين حسيني در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: چند سالي است که همايش بزرگ پياده‌روي اربعين با حضور ميليوني مردم از سراسر کشور برگزار مي شود و عاشقان اباعبدالله (ع) در این ايام از نجف تا کربلا پياده روي مي کنند.

کياني اضافه کرد: پياده روي اربعين تکميل قيام امام حسين (ع) است که به يک سنت حسنه تبديل شده و با اين حرکت عظيم دنيا متوجه قيام عاشورا شد و سال به سال سيل مشتاقان براي حضور در اين پياده روي بيشتر مي شود.

وي با اشاره به اينکه پياده روي اربعين اقتدار مسلمانان را به نمايش مي گذارد افزود: حماسه بزرگ پياده روي اربعين حسيني، نماد وحدت و اقتدار مسلمانان و خط بطلاني بر توطئه هاي اختلاف افکنانه دشمنان اسلام بين مسلمانان است.

فرماندار شهرستان  اردل اظهار کرد: هر چه حضور مردم در مراسم پياده روي اربعين پرشورتر باشد اقتدار و اتحاد را بيشتر در دنيا نشان مي دهد که دشمنان با ديدن اين حضور تسليم اين حرکت شده و فقط از دور نگاه مي کنند و پيام اصلي را دريافت کرده اند که اتحاد و همبستگي، توطئه هاي آنان را نابود مي کند.

کياني با اشاره به موکب هاي اربعين افزود: عشق به امام حسين (ع) در وجود همه ارادتمندان نهفته و اين روزها در موکب هاي شهرستاني، استاني و در کربلا و نجف جوانها و افراد زيادي خالصانه مشغول به خدمت زائران امام حسين (ع) دارد که با قدم نهادن در مسير پياده روي اربعين مي توان از هر اقدام و حرکت، درس هاي بزرگي را آموخت.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۳:۱۳

27 Dec 2019