۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۴۰۵۳۴
در روز سیزدهم آبان‌ماه صورت می‌گیرد

تظاهرات استکبارستیزی در ۴۳ نقطه بام ایران برگزار می‌شود

همزمان با سراسر کشور در روز ملی مبارزه با استکبار با حضور همه‌ اقشار مردم تظاهرات حماسی و ضداستکباری در ۴۳ نقطه چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.
تظاهرات استکبارستیزی در ۴۳ نقطه بام ایران برگزار می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی گرجی رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی و اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی ایران که خاص برنامه‌ریزی یوم‌الله ۱۳ آبان تشکیل شد با محکومیت حادثه تروریستی اهواز اظهار کرد: این واقعه خود عمق کینه و دشمنی استکبار جهانی علیه ایران اسلامی را نشان می‌دهد که البته سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی با پاسخی به موقع، قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان و گروه‌های تروریستی‌-تکفیری و حامیان منطقه‌ای و بین‌المللی آنان نشان داد.

وی از نامگذاری یک هفته به نام هفته‌ استکبارشناسی و استکبارستیزی در استان خبر داد و افزود: به‌منظور بازخوانی و تبیین جنایات چهل ساله استکبار جهانی علیه انقلاب‌اسلامی و تبیین لزوم ایستادگی امت اسلامی در مقابل استکبار برنامه‌های سال جاری منحصر به یک روز نبوده و از ۱۱ الی پنجشنبه ۱۷ آبانماه به نام هفته‌ استکبارشناسی و استکبارستیزی در استان برنامه‌های متفاوتی پیش‌بینی شده‌است.

گرجی با اشاره به وقوع سه واقعه مهم و سرنوشت ساز در شكل‌گيري سيزدهم آبان‌ماه تاکید کرد: سيزدهم آبان‌ماه يادآور وقایع فراموش نشدني در تاريخ ايران اسلامي است.

رئیس ستاد برگزاري مراسم سيزدهم آبان استان ادامه داد: با توجه به تحولات بین‌المللی و داخلی مراسم سيزدهم آبان‌ماه امسال از حساسيت خاصي برخوردار است و تبليغات در اين زمينه بايد به نحوي باشد كه جنایات استکبار جهانی در ایران اسلامی برای عموم تبیین شود.

گرجي نقش‌آفرينان اصلي سيزدهم آبان را دانش آموزان و دانشجويان و طلاب دانست و افزود: تبين نقش ويژه ايثار و شهادت در مناسبت‌هاي انقلاب اسلامي و به ويژه شهداي دانشجو و دانش‌آموز و طلبه، ازجمله محورهايي مهم مورد توجه در برگزاري مراسمات يوم الله سيزدهم آبان است.

وی ادامه داد: یوم‌الله سیزدهم آبان فراتر از یک مراسم و مناسبت ملی و به عنوان یک فرصت برای رساندن پیام جهانی ظلم‌ستیزی و عزت‌طلبی حسینی ملت ایران مطرح است.

گرجی افزود: ۱۳ آبان فرصت گرانبهایی برای ترسیم عدم پذیرش رسمی حقانیت و مشروعیت و مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط استکبار جهانی در طول ۴۰ سال گذشته و تبیین حقانیت این انقلاب الهی است.

گفتنی است این تظاهرات روز ۱۳ آبان‌ماه در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری از ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان انقلاب آغاز و پس از طی مسیر خیابان ملت و چهارراه بازار در میدان امامزادگان دو خاتون (س) با برنامه‌های متنوع پایان می‌یابد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۸:۳۸

27 Dec 2019