کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

خدمت کردن به عشایر و روستا ها مهم ترین وظیفه مسئولین/عشایر در همه عرصه ها پیش قدم هستند

15 مهر 1397 ساعت 11:06

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت:شما عشایر همان طور که حضرت امام فرمودند ذخایر انقلاب هستید و در عرصه های مختلف برای آنکه انقلاب را به یاد آوریم به عشایر فکر میکنیم


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری صبح امروز در یادواره شهدای عشایری چهارمحال و بختیاری ضمن یاد و خاطره همه شهدا اظهار کرد : سه سال قبل کنگره عظیم شهدا در این استان برگزار شد که هرساله یاد و خاطره آن را گرامی می داریم.

وی با اشاره به اینکه این روزها عشایر و روستا ها برای ما ارزش بسیار بالایی دارند تصریح کرد: شما عشایر همان طور که حضرت امام فرمودند ذخایر انقلاب هستید و در عرصه های مختلف برای آنکه انقلاب را به یاد آوریم به عشایر فکر میکنیم

حجت الاسلام والمسلمین نکونام ادامه داد: شما عشایر در تولید کار، تلاش و پویایی در عرصه های فرهنگ همیشه پیش قدم هستید.

وی با اشاره به اینکه عشایر برای حفظ فرهنگ دین و اسلام با سلامت تلاش می کنند بیان داشت: شما عشایر هر کدام به نوبه خود ثروتی برای کشور هستید.

حجت السلام نکونام با بیان اینکه ما هرچقدر برای روستا ها و عشایر خدمت کنیم کم است بیان داشت: روستا ها و عشایر آنقدر باید آباد باشد که با شهر فرقی نکند و در عرصه تولید انقدر خوب حمایت شوند که به راحتی بتوانند تولید کنند.

وی با اذعان بر اینکه شما عشایر بالنده هستید بیان داشت : اوج بالندگی شما عشایر این است که همه شما سرباز اسلام و قرآن هستید و به وعده های خداوند ایمان دارید.

حجت الاسلام نکونام افزود: عشایر مثل بعضی ها سست ایمان و سست پیمان نیستند که یک لبخند بیگانه شما را شاد و مسرور کند شما وعده های خدا را دیدید و باور کردید.

وی با اذعان بر اینکه ۴۰ سال توطئه های دشمن خنثی شد بیان داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن ایستادید و بر دنیا غلبه کردید و دنیا در برابر شما ایستاد اما خم به ابرو نیاوردید.

حجت الاسلام نکونام گفت: خداوند با اهل تقوا و اهل احسان است و شما احسان پیشه کرده و شهید تقدیم کردید.

وی در پایان با اشاره به اینکه شما عشایر به ریسمان خدا چنگ زدید و خداوند هم یاری گر شما بود خاطر نشان کرد: ما همه خادمان کوچک شما هستیم و امید است همه مسئولین بتوانند به شما خدمت کرده و دل ببندند.

انتهای پیام/530ب


کد مطلب: 40520

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40520/خدمت-کردن-عشایر-روستا-مهم-ترین-وظیفه-مسئولین-همه-عرصه-پیش-قدم-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir