کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری:

5/5 ميليارد تومان اعتبار به جاده دشتک، فارسان تخصیص داده شد

14 مهر 1397 ساعت 11:06

مديرکل راه و شهرسازي چهارمحال و بختیاری گفت: اعتباري که امسال براي جاده دشتک به فارسان حدود 8 ميليارد تومان مي‌باشد که تاکنون 5/5 ميليارد تومان به اين طرح تخصيص داده‌شده که با اين اعتبار بحث لاينينگ تونل و به سازي آسفالت جاده تا گردنه را خواهيم داشت.


داريوش حسيني مديرکل راه و شهرسازي چهارمحال و بختیاری در سفر به شهرستان فارسان در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: طي جلسه‌اي که با حضور فرماندار و تعدادي از مديران شهرستان برگزار شد پيگيري‌ها و برنامه‌ريزي‌هايي جهت انجام پروژه‌هاي عمراني که متولي آن اداره کل راه و شهرسازي استان است صورت گرفت.

وي در ادامه تصريح کرد: موضوع جاده چهارخطه فارسان کوهرنگ نيز مورد بررسي قرار گرفت، با توجه به اعتباري که امسال براي اين طرح پيش‌بيني‌شده است مقرر گرديد اسناد و مدارک را موردبررسي قرار دهيم و اين طرح را نيز به مناقصه بگذاريم.

حسینی اظهار داشت: موضوع ديگری که مورد بحث قرار گرفت جاده دشتک فارسان بود، با توجه به گراني وتورم بعضي از مصالح و تعيين پيمانکار جديد طي سه مرحله انتخاب خواهد شد کاري تاکنون صورت نگرفته، اعتباري که امسال براي اين طرح ابلاغ‌شده است حدود 8 ميليارد تومان مي‌باشد که تاکنون 5/5 ميليارد تومان به اين طرح تخصيص داده‌ شده که با اين اعتبار بحث لاينينگ تونل و به‌سازي آسفالت جاده تا گردنه را خواهيم داشت و تا هفته آينده بحث مناقصه پيمانکار را جهت اجرايي شدن پروژه انجام خواهيم داد.

مديرکل راه و شهرسازي چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: درخصوص ساختمان فرمانداري و فرهنگ‌سرا نيز صحبت‌هايي انجام شد و بررسي‌هايي صورت گرفت، درخصوص جاده جونقان که 150 متر از آن معارض دارد قرار بر اين شد تا با مالکان صحبت شود تا هرچه زودتر اين مشکل را مرتفع سازند و در اين خصوص از رياست محترم سازمان مديريت و برنامه‌ريزي داريم اين است که اعتبارات را به‌صورت نقدي ابلاغ کنند تا بتوانيم مشکلات مالکان را برطرف کنيم.

وي در ادامه افزود: درخصوص سالن بوکس نيز اعتباراتي براي آن در نظر گرفته‌شده است و قرار بر اين شده که همان پيمانکار قبلي کار را ادامه دهد.

حسینی گفت: در خصوص بحث جاده‌هاي روستايي پيگيري‌هايي صورت گرفته که ازجمله آن‌ها جاده کران به گوشه مي‌باشد و طي قولي که نماينده محترم در اين خصوص داده‌اند و اعتباري که از محل اعتبارات استاني براي اين امر در نظر گرفته‌شده است اميدواريم اين امر به‌زودي محقق گردد.

انتهای پیام1026ج /590پ


کد مطلب: 40507

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40507/5-ميليارد-تومان-اعتبار-جاده-دشتک-فارسان-تخصیص-داده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir