۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
کد مطلب : ۴۰۵۰۵
طی پیامی صورت گرفت

قدردانی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) از حماسه باشکوه اقتدار عاشورایی در بام ایران

سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با صدور پیام از حماسه بزرگ اجتماع ۲۰هزار نفری سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ در بام ایران تجلیل کرد.
قدردانی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع)  از حماسه باشکوه اقتدار عاشورایی در بام ایران
به گزارش جهانبین نیوز؛ سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری طی پیامی از حضور حماسی مردم و بسیجیان استان قدردانی کرد.

متن این پیام که به امضاء سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) و حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز، مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری رسیده است به شرح ذیل است:

حمد و سپاس قادرمنان، پروردگار سبحان را که توفیق داد در عصر شکوه و شوکت مجدد اسلام ناب محمدی (ص) و ایام متعلق به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، در پرتو انوار حضور لشگریان مخلص خدا، افتخار لبیک‌گویی به ندای ولی‌فقیه زمان را داشته باشیم.

حماسه نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله (ص) ۲ که هم‌زمان با سراسر کشور در بام ایران نیز برگزار شد، تداعی‌کننده یاد و خاطره اعزام بزرگ رزمندگان بسیجی دوران حماسه و ایثار در سال ۱۳۶۵ بود، که نشان از عظمت بی‌انتهای انقلاب اسلامی و ملت مؤمن، انقلابی و بصیر ایران اسلامی دارد.

عزت و عظمت جهان اسلام در پرتو عنایات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و استمرار توفیق و سربلندی سپاهیان محمدرسول الله (ص) و نابودی و اضمحلال دشمنان قسم خورده اسلام ناب را از ذات مقدس احدیت مسئلت می‌نمائیم.

برخود وظیفه می‌دانیم از حضور حماسی و باشکوه اقشار مختلف بسیجی، خانواده معظم شهداء، ایثارگران، جانبازان، علما و روحانیون و مسئولان و مدیران چهارمحال و بختیاری در این اجتماع بزرگ ۲۰ هزار نفری صمیمانه قدردانی و سپاسگزاری کنیم.

بی‌شک نقش بی‌بدیل اصحاب رسانه و مطبوعات بویژه رسانه ملی در انعکاس گسترده و لحظه به لحظه این حماسه عظیم و دشمن شکن، قابل تحسین است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۹:۴۰

27 Dec 2019