۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۴۰۵۰۲
امام جمعه لردگان:

رزمايش عاشورائيان، نمايشي از وحدت، انسجام ملي، شور انقلابي و اعتماد جامعه بود

امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: در رزمايش اجتماع عاشورائيان سپاهيان محمد رسول‌الله(ص) اين را ثابت نموديم که، ما ملت ايران، پشت سر رهبرمان، دين اسلام و حامي نام سيدالشهدا(ع) هستيم و اجازه نمي دهيم دشمن امنيت مردم و آزاديمان را به مخاطره بيندازد .
رزمايش عاشورائيان، نمايشي از وحدت، انسجام ملي، شور انقلابي و اعتماد جامعه بود
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با اشاره به رزمايش اجتماع عاشورائيان سپاهيان محمد رسول‌الله(ص)" در سراسر کشور گفت: اين رزمايش نشان از اقتدار بسيجيان و اتحاد ملت ايران و تعالي بخش انقلاب و نظام است .

مثلث نجات: عظمت ايران، اقتدار نظام، شکست ناپذيري ملت
 
امام جمعه لردگان، با اشاره سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامي در رزمايش يکصد هزار نفري بسيجيان در ورزشگاه آزادي تهران، جان کلام مقام معظم رهبري در سه نکته بود: ايران عزيز، نظام مقتدر و ملت شکست ناپذير به عنوان سه واقعيت انکارناپذير از زبان مقام معظم رهبري عنوان شده بود .

وي افزود: رهبر انقلاب فرمودند: اينها رجز نيست. اينها واقعياتي هستند که دشمنان آرزو مي کنند و دشمنان شبکه سازي مي کنند و نيرو تربيت مي کنند  ملت ايران آنها را نداند يا مورد غفلت قرار دهد تا درباره اوضاع کشور و توانايي هاي خود، دچار گمان غلط شود؛ لذا تعبير رهبري اين بود که: من به حول و قوه‌ي الهي و به کمک شما جوانان و بسيجيان، تا جان و توان در بدن دارم نخواهم گذاشت اين اتفاق در کشور بيفتد. و ما هم خطاب به رهبري مي گوييم رهبرا تا جان در توان داريم اجازه نمي دهيم دشمن در هيج کجاي عالم عليه امنيت کشور مان غلطي انجام بدهند .
 
 خطيب جمعه لردگان بيان داشت: ما ملت ايران پشت سر رهبرمان، دين مان و حامي اسلام عزيزمان هستيم، حامي نام سيدالشهدا(ع) هستيم و اجازه نمي دهيم دشمن امنيت، مردم و آزاديمان را به مخاطره بيندازد .
 
وي اضافه کرد : به تعبير معظم له بسيج براي جوانان شور آفرين، براي دوستان اميد آفرين و براي دشمنان بيم آفرين است.
 
تاج زاد بيان داشت: اين همايش 700 هزار نفري در سراسر کشور و همايش يکصد هزار نفري در ورزشگاه آزادي تهران و اين همايش خدمت بسيج، نشان از اين است که رهبرا، ما هستيم در صحنه، و با تمام توان براي خدمت رساني به ملت و کمک به دولت آماده هستيم .

وي گفت: اين همايش نمايشي بود از وحدت، انسجام ملي، نمايش شور انقلابي و اعتماد به جامعه بود .

وي در بخش ديگر خطبه اي نماز جمعه لردگان به کاهش قيمت دلار و کاهش برخي از اجناس مانند خودرو و ... در کشور اشاره نمود و گفت: اميدواريم دولت با برنامه ريزي دقيق بتواند قيمت ها را بيشتر از اين پايين تر بياورد و به قيمت واقعي برساند .
 
 خطيب جمعه لردگان با اشاره به پاسخ صحيح و بجا موشکي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران به گروه هاي تروريستي گفت: جمهوري اسلامي ايران در رابطه با امنيت ملي هيچ مباشراتي با هيچ کشوري و شخصي ندارد واکنش سريع در برابر اقدامات امنيتي دارد اگر  ذره اي امنينت و نيروهاي ما آسيب ببينند ايستاده ايم و محکم جوابشان را خواهيم داد .  به تعبير رهبري دوران بزن در رو تمام شده،  کوچکترين حرکتي عليه امنيت ما با واکنش قاطع ايران مواجعه خواهد شد .
 
همه اي دشمنان ايران بدانند به تعبير مقام معظم رهبري اين فقط يک گوشمالي بود اگر در هر جاي عالم غلطي عليه امنيت ما انجام بدهند سيلي محکي خواهند خورد.

نيروى انتظامى؛ پاسدار امنيت و اقتدار كشور
 وي در ادامه به مناسبت 13مهر روز نيروى انتظامى ، گفت: نيروى انتظامى،-از اركان‌هاى حفظ اقتدار كشور و حفاظت و صيانت از نظم و امنيت و تأمين آسايش عمومى و فردى جامعه اسلامى و نگهبانى و پاسدارى از دستاوردهاى انقلاب اسلامى  است كه با رشادت مردى‌ها و شجاعت و دلاورى‌هاى سربازان خود و تقديم نمودن ۱۳ هزار شهيد كه ۸ هزار شهيد مربوط به دوران دفاع مقدس بوده و مابقى در راستاى تأمين امنيت مردم در داخل كشور و در مرزها و در راه مبارزه با اشرار به‌خصوص قاچاقچيان مواد مخدر و نيز عوامل و گروهك‌هاى وابسته به دشمنان نظام اسلامى به شهادت رسيدند، اين وظيفه خويش را تاكنون به احسن وجه به انجام رسانده است.

وي اشاره داشت: هم‌چنين نيروى انتظامى ۲۲ هزار جانباز تقديم انقلاب اسلامى كرده كه از اين تعداد ۱۲ هزار و ۵۰۰ جانباز مربوط به دوران دفاع مقدس است.
 
امام جمعه لردگان به 16 مهر؛ سالگرد شهادت سردار حسين همدانى در سوريه (1394) اشاره نمود و گفت:  سردار همدانى با شناختى كه از موقعيت راهبردى كشور سوريه در منطقه و برنامه دشمنان براى نابودى اين كشور داشت، از اين كشور با عنوان «كليد منطقه» صحبت مى‌كرد و ضرورت حفظ و پاسدارى از آن‌ را به‌خوبى تبيين مى‌نمود.
 
وي گفت: سردار همداني با تحمل سختى‌ها و مشقت‌هاى بسيار توانست نظر فرماندهان نظامى سوريه را براى همكارى جلب نموده و به ساماندهى جبهه مقاومت عليه دشمنان اقدام نمايد.
 
انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۲:۵۷

27 Dec 2019