۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
کد مطلب : ۴۰۵۰۱
امام‌جمعه فارسان

تشديد فشارها و تحريم‌هاي دشمن اراده ما را در مقاومت مستحكم ‏تر مى كند

امام جمعه فارسان گفت: جبهه متحد آمريکايي، صهيونيستى، تكفيرى در پى حادثه اهواز تلاش كرد تا شرايط ذهنى و افکار عمومى مردم ايران را براى پذيرش شكسته شدن ابهت نظام جمهورى اسلامى ايران آماده نمايد؛ اما پاسخ قدرتمندانه سپاه نشان داد كه تشديد فشارها و تحريم‌هاي دشمن اراده ما را در مقاومت مستحكم‏تر مى‏ كند.
تشديد فشارها و تحريم‌هاي دشمن اراده ما را در مقاومت مستحكم ‏تر مى كند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: ما از امروز هفته نيروي انتظامي راداريم که امروز عزيزان نيروي انتظامي،خانواده‌هاي نيروي انتظامي در اين جايگاه نماز جمعه حضور دارند، حافظان نظم و امنيت، حافظان ارزش‌هاي انقلاب، شهداي نيروي انتظامي از اول انقلاب تاکنون، گواه بر فداکاري و گذشت عزيزان در طول دوران انقلاب بوده هم در مرزها شهيد دادند و هم در دفاع مقدس شهيد دادند و هم هر جا به حضورشان نياز بوده قدم در ميدان گذشت و ايثار و فداکاري گذاشتند.

وي افزود: من يک تقاضا دارم از مردم، درسته تا پاي امنيت به ميان مي‌آيد نگاه‌ها متوجه نيروي انتظامي مي‌شود ولي بايد به‌صراحت عرض بکنم که تک‌تک ما مي‌توانيم نقش‌آفرين باشيم در ايجاد امنيت، نهادهاي مختلف مي‌توانند نقش‌آفرين باشند در ايجاد امنيت در جامعه ما، بله درست است که آنچه به ذهن مي‌آيد نيروي انتظامي است ولي اگر همه ما دست‌به‌دست هم بدهيم طبيعتاً ما امنيتي را که امروز شاهد هستيم به خاطر اين همدلي‌ها و همفکري‌ها و همراهي‌هاي است که با نيروي انتظامي و مسئولين ذي‌ربط داريم.

وی به حمله موشکي اشاره داشت و تصريح کرد: حمله موشكى اقتدار آفرين سپاه به مواضع تروريست‏ها در سوريه؛ فقط يك گوشمالى بود و البته نخستين واكنش قاطع نيروهاى مسلح كشورمان براى انتقام خون شهداى حمله تروريستى اهواز که به ثبت رسيد.

وي بيان داشت: اين موشک‌ها از فراز پايگاه‏هاى نيروهاى آمريكايى و فرانسوى عبور كرده است كه اين عبور پيامى آشكار براى حاميان تروريست‌ها دارد. هم‏چنين براى نخستين بار اين عمليات به‏صورت تركيبى و با استفاده از توان بمب‌افکني پهپاد؛ و اين سومين بار است كه طى يك و نيم سال اخير موشك‏هاى بالستيك سپاه، تروريست‏ها را درصدها كيلومتر دورتر از مرزهاى ايران هدف قرار مى‏ دهند.

امام‌جمعه فارسان به حادثه اهواز اشاره داشت و گفت: جبهه متحد آمريکايي، صهيونيستى، تكفيرى در پى حادثه اهواز تلاش كرد تا شرايط ذهنى و افکار عمومى مردم ايران را براى پذيرش شكسته شدن ابهت نظام جمهورى اسلامى ايران آماده نمايد؛ اما پاسخ قدرتمندانه سپاه نشان داد كه تشديد فشارها و تحريم‌هاي دشمن اراده ما را در مقاومت مستحكم ‏تر مى‏ كند.

حجت‌الاسلام ملک پور به سخنان مقام معظم رهبري اشاره داشت و بيان داشت: بيانات بسيار مهم ديروز رهبر معظم انقلاب اسلامي در اجتماع عظيم و پرشکوه بسيجيان در ورزشگاه يک‌صد هزارنفري آزادي براي چندمين بار حضرت آقا تأکيد کردند بر اينکه جوانان، راه‌حل مشکلات کشور هستند .

وي اظهار داشت: آمريکايي‌ها با عربده‌کشي، بيان سخنان سَخيف و تصوراتي واهي درصدد تصويرسازي کاملاً وارونه از قدرت خود و از اوضاع ايران هستند اما مجموعه عظيم جوانان ميهن و ملت بزرگ ايران مي‌دانند که بايد با ناکام گذاشتن آخرين حربه باقيمانده دشمن يعني تحريم، سيلي ديگري به امريکا بزنند که ان‌شاءالله خواهند زد.

وي افزود: حضرت آقا انتقاد کردند از کساني که نقش کاملاً تعيين‌کننده جوانان را در حال و آينده کشور موردتوجه قرار نمي‌دهند و اين‌گونه افراد مي‌خواهند جوانان را مشکل کشور وانمود کنند و يا آن‌ها را به مشکل کشور تبديل کنند اما مقام معظم رهبري فرمودند با اعتقاد تأکيد مي‌کنم که جوانان راه‌حل کشورند نه مشکل کشور.
و در ادامه فرمودند البته آن روشنفکر نماي راحت‌طلب و منافق و رياکار که اساساً دشمنيِ امريکا را انکار مي‌کند و براي دولت و ملت ايران، نُسخِه تسليم در مقابل امريکا مي‌نويسد، اگر عامل امريکا نباشد، مرد ميدانِ پيشرفت کشور نيست؛ و اينکه عده‌اي در تلاش براي القاي اين تفکر به جوانان هستند که هيچ راه‌حلي جز پناه بردن به دشمن وجود ندارد، دشمن مي‌خواهد ملت ايران را به اين جمع‌بندي برساند که در کشور بن‌بست است و هيچ راهي جز زانو زدن و تسليم شدن در مقابل امريکا وجود ندارد.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۴:۰۸

27 Dec 2019