۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۴۰۴۸۴
فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان استان در دوازدهم مهرماه در مجموعه ورزشی شهدای دانش‌آموز شهرکرد گفت: این تجمع در ادامه رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ برگزار می‌‌شود.
اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: امروز توطئه‌های دشمن بر همگان آشکار است، اما با وجود همه این توطئه‌ها ایران اسلامی پیشرفت‌های خوبی در همه زمینه‌ها داشته است.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمن در تلاش است تا با به راه انداختن جنگ روانی، نظام را ناکارآمد جلوه دهد و مردم را ناامید سازد.

سردار اکبری بسیج را یکی از مهم‌ترین قدرت‌های بازدارنده در مقابل تحرکات دشمن عنوان و بیان داشت: رزمایش سراسری محمدرسول‌الله (ص) ۲ گوشه‌ایی از قدرت بسیجیان را به نمایش می‌گذارد.

وی با اشاره به برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان استان در دوازدهم مهرماه در مجموعه ورزشی شهدای دانش‌آموز شهرکرد افزود: این تجمع در ادامه رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ برگزار می‌‌شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری برگزاری اجتماعات اینچنینی را راهی برای ایجاد امید در جامعه اسلامی ایران و یاس و ناامیدی در دشمن دانست و گفت:  خلق این حماسه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان می دهد و تقویت‌کننده روح حمایت مردم از نظام است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۰:۳۹

27 Dec 2019