کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

۱۲ هزار زائر از بام ایران به اردوی راهیان نور اعزام می‌شود

9 مهر 1397 ساعت 9:57

مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۲هزار نفر از مردم استان چهارمحال و بختیاری عازم مناطق عملیاتی می شوند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری سرهنگ پاسدار عباس رحیمی مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه اظهار کرد: راهیان نور یکی از ابزار و فناوری‌های مهم در راستای حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه است.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ایران اسلامی بعنوان الگویی در کشورهای منطقه مورد پذیرش قرار گرفته و امروز شاهد شکل گیری جبهه مقاومت برابر استکبار جهانی با الگوگیری از رشادت ها و حماسه آفرینی های مجاهدان جمهوری اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی هستیم.

رحیمی، گفت: امسال برای اولین بار اعزام اردوهای راهیان نور به غرب کشور از استان چهارمحال و بختیاری را داریم و باز هم برای نخستین بار نیمی از دانش آموزان اعزامی به مناطق عملیاتی از مناطق غرب کشور (کرمانشاه) بازدید خواهند کرد.

مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: زائران اعزام به غرب کشور از مناطق عملیاتی پادگان ابوذر سرپل ذهاب، یادمان مطلع الفجر گیلان غرب، عملیات مرصاد در گردنه چهارزبر، یادمان شهید چمرانِ پاوه دیدن خواهند داشت.

وی، گفت: شرکت در رزمایش افلاکیان اردوگاه توحید و برنامه های فرهنگی بصیرتی برای زائران راهیان نور غرب کشور پیش بینی شده است.

رحیمی، افزود: امسال پیش بینی می شود ۸۵۰۰دانش آموز، از ابتدای مهر ماه تا پایان سال از مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور (نیمی غرب و نیم دیگر جنوب) بازدید کنند.

مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در مجموع تا پایان سال، حدود ۱۲هزار نفر از دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم استان چهار محال و بختیاری به مناطق عملیاتی غرب و جنوب كشور اعزام خواهند شد.

مراسم افتتاح اردوهای راهیان نور دانش آموزی ۱۵ مهرماه با حضور ۲۰۰ نفر از دانش آموزان بسیجی شهرستان بروجن از جوار قبر مطهر شهید حججی آغاز می شود.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 40467

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40467/۱۲-هزار-زائر-بام-ایران-اردوی-راهیان-نور-اعزام-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir