۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۴۰۴۴۱
فرمانده سپاه استان چهارمحال وبختیاری

با پشتیبانی مردم و تدابیر مسئولان ، همچون دفاع مقدس در جنگ اقتصادی نیز پیروز خواهیم شد

فرمانده سپاه استان چهارمحال وبختیاری گفت :راهبرد دشمنان انقلاب ایجاد مشکلات امنیتی و تهدید و تحریم و فشار است؛دنیا در هشت سال دفاع مقدس فهمید که ملت و انقلاب اسلامی با توطئه های دشمنان شکست نمی خورد
با پشتیبانی مردم و تدابیر مسئولان ، همچون دفاع مقدس در جنگ اقتصادی نیز پیروز خواهیم شد
به گزارش جهانبین نیوز، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد به مناسبت هفته دفاع مقدس به نقش مردم استان چهارمحال و بختیاری در هشت سال جنگ تحمیلی، علت آغاز جنگ و دستاوردهای دفاع اشاره و اظهار داشت : در۴۰سالی که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد شاهد انواع توطئه های مختلف از سوی استکبار جهانی بودیم، که به لطف الهی ملت بزرگ ایران پیروز شدند.

اکبری، فتنه های مختلف و جنگ های فرهنگی، نظامی، امنیتی، را از جمله توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: راهبرد دشمنان انقلاب ایجاد مشکلات امنیتی و تهدید و تحریم و فشار است؛ ولی موفقیتی نداشته و اکنون جنگ اقتصادی را بعنوان راهبرد میان مدت برای براندازی در پیش گرفته است.

وی ادامه داد: امروز هم مردم و هم مسئولان کشور باید به این باور برسند که در جنگ اقتصادی قرار داریم و با پشتیبانی مردم و تدابیر مسئولان از این جنگ نیز پیروز و سربلند بیرون بیاییم؛ چرا که ما در جنگ تحمیلی ۸ساله هم شاهد تهدید و تحریم بودیم.

فرمانده سپاه استان چهارمحال وبختیاری گفت: شهدای ما از جان و مال خود گذشتند و ان شاءالله ما نیز باید به گونه ای عمل کنیم که شرمنده شهدا نباشیم.

اکبری، خاطرنشان کرد: دفاع در همه ادیان قابل قبول و مشروع است؛ ملت ما نیز در دفاع از وطن، خاک و دین و ناموس که جزء قاموس دین ماست، به میدان آمدند و مقابل دشمن ایستادند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام تصریح کرد: شروع جنگ با بهانه واهی از سوی رژیم عراق، به خاطر این بود، که دشمنان انقلاب اسلامی از غائله های مختلف و ترورها و فتنه ها نتوانسته بودند نتیجه بگیرند و به زعم خود می خواستند ۷روزه تهران را با جنگ نظامی تصرف کنند.

اکبری، با اشاره به اینکه روز گذشته سالروز شکست حصر آبادان بود، یاد و خاطره عملیات بزرگ شکست حصر آبادان بویژه شهید دریاقلی سورانی که از فرزندان و افتخارات استان چهارمحال و بختیاری است را گرامی داشت و گفت: دنیا در هشت سال دفاع مقدس فهمید که ملت و انقلاب ما با توطئه های دشمنان شکست نمی خورد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به نقش ارزنده آحاد ملت در هشت سال دفاع مقدس و نقش مردم چهارمحال و بختیاری در این دوران اشاره کرد و افزود: تقدیم ۲۴۳۸شهید، حضور در خنثی سازی فتنه کردستان با اعزام ۸۰پاسدار از استان، حضور رزمندگان این دیار در قالب تیپ و لشگرهای مختلف ابتدای جنگ ازجمله؛ ۱۷ علی ابن ابیطالب علیه السلام قم، تیپ ۱۴ امام حسین علیه السلام، تیپ نجف اشرف، تیپ ۲۵ کربلا و ... که بعدها به یگان های بزرگ و مهم تبدیل شدند و همچنین تیپ همیشه سرافراز ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام که از عملیات محرم شکل گرفت و در عملیات های مختلف نقش آفرینی کرد، گوشه هایی از نقش مردم استان در دفاع مقدس و حفظ انقلاب اسلامی است.

وی، عملیات های خیبر، بدر، والفجر۴، والفجر۸، کربلای ۴، کربلای۵، والفجر۱۰ و ارتفاعات شاخ شمیران و شاخ سورمر، انهدام پل جویبر، تهدید جاده بصره، حفظ جزایر و منطقه شلمچه و ... را شاهدان رشادت های رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس دانست.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)، در ادامه به برخی دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: شکست عظمت و ابهت ابرقدرتها، انتقال وحشت به دل مستکبران، قطع وابستگی به مستشاران نظامی بیگانه، تشکیل سپاه و بسیج، اثبات اینکه می توان مقابل قدرت های بزرگ ایستاد، افشای تزویر جهانخواران، تثبیت ارضی جمهوری اسلامی و بیداری ملت ها، رشد متعدد صنایع دفاعی و ... را از دستاوردهای مهم و بزرگ هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس عنوان کرد.

انتهای پیام/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۰۹:۵۷

29 Dec 2019