۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۴۰۴۴۰
نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری:

دوران دفاع مقدس یک امتحان بود، امتحانی که ملت ایران به خوبی از آن عبور کرد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری گفت :دوران دفاع مقدس ، یک امتحان بود، امتحانی که ملت ایران به خوبی از آن عبور کرد،آنچه در ۸ سال دفاع مقدس واقع شد بایدبصورت مستمر بازگو شود
دوران دفاع مقدس یک امتحان بود، امتحانی که ملت ایران به خوبی از آن عبور کرد
به گزارش جهانبین نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام خطیب نماز جمعه شهرکرد در خطبه های این هفته به ایه سی و پنج سوره انبیا اشاره و اظهار داشت: خدواند در این آیه به ما یاد می دهد که فراز ونشیب ها ، گرفتاری ها ی دنیا  و  همه آنچه در دنیا با آن رو برو می شویم را تماما به چشم امتحان نگاه کنیم.

وی افزود: با حوادثی که برایتان رخ میدهد عادی برخورد نکنید،رفاه و ،آسودگی شما را مغرور  و گرفتاری ها مایوستان نکند. مراقب باشیم چه عکس العملی در برخورد با رفاه ها وگرفتاری ها داشته باشیم تا سربلند باشیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به ایام دفاع مقدس اشاره و بیان داشت: دوران دفاع مقدس ، یکی از همین دوران های امتحان بود، امتحانی که ملت ایران به خوبی از آن عبور کرد، دنیا در برابر ایران ایستاده بود، از کشور های شرق وغرب ، صدام را تحریک کردند برعلیه یک ملت ،دشمن همه امکاناتش را به میدان آورد تا ملت ایران را زمین گیر کند. که بحمدالله با هوشیاری ودلاورمردی های ملت مقاوم ایران، دشمن به این هدف شوم خد دست پیدا نکرد.

نکونام اذعان داشت: در مسئله دفاع مقدس باید سه مسله را مورد توجه قرارداد، آنچه در ۸ سال دفاع مقدس واقع شد بایدبصورت مستمر بازگو شود، دستاورد دفاع مقدس در بعد فرهنگی ،ایساتدگی، سلابت وتجربه روشن ، یک فرهنگ زیبا ومردانی مقاوم از این فرهنگ ساخته شده، اینها بسیار مهم است . این دستاوردها باید مدام گفته شود ، ضرورت عمل امروز با درس گیری از دفاع مقدس

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه این روزها باید یاد وخاطره هفته دفاع مقدس را زنده نگه داریم به رزمایش ۲۰ هزار نفری که در استان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود اشاره و افزود: این اجتماعات بزرگ از نظر عده و عُده بسیار مهم است.

خطیب جمعه شهرکرد با بیان اینکه ٩ مهرماه روز هم بستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی است، گفت: امروز تضعیف حق کودکان و نوجوانان جهانی شده است و امروز نمونه‌های آن را در آفریقا، آسیا، یمن، سوریه می‌بینیم.

نکونام با اشاره به اینکه ٢٣ محرم مصادف با فاجعه انفجار و تخریب حرمین عسگریین است، افزود: بعد از ١٣ حرم این دو امام بزرگوار بازسازی و تکمیل شدند، دشمن اگر صدها بار این جنایات را انجام دهد این خط شیطانی است که رسوا می‌شود.

انتهای پیام/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۱:۱۹

27 Dec 2019