۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۴۰۴۲۳

دفاع مقدس یاداور ایثارگری های بزرگ مردان و شیر زنان است

مشاور مديركل و مدير روابط عمومي و برنامه ريزي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري گفت: دفاع مقدس یادآور ایثارگری های بزرگ مردان و شيرزنانی است که با شجاعت و شهامت ستودنی بعد از سال ها مقاومت و ایستادگی قله های بلند فداکاری، و شهادت را درنوردیدند و به پیروزی رسیدند.
دفاع مقدس یاداور ایثارگری های بزرگ مردان و شیر زنان است
مصطفی هادی پور مشاور مدیر کل و مدیر روابط عمومي و برنامه ريزي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري در گفتگو با جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد: ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ در حافظه تاریخی ایران اسلامی سرفصل رشادت های ملتی انقلابی، با ایمان و ولایت مدار در جریان یک رخداد بزرگ تاریخی است که برای به ثمر رساندن انقلاب خود دشواری ها و ایثارگری های فراوانی را متحمل شدند.

وی تصریح کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس بیانگر روزهایی پر از خاطرات است، روزهایی که دلیرمردان و شيرزنانی از این مرز و بوم با توکل به خدا در میدان نبرد حاضر شدند و با جانفشانی و ایثارگری اجازه تعدی به خاک کشور اسلامی مان را به دشمن متجاوز ندادند و سرانجام توانستند با الگوگیری از مکتب عاشورا در جنگی نابرابر به پیروزی دست یابند.

هادی پور ادامه داد: بی شک جنگ تحمیلی یکی از طولانی ترین و وسیع ترین جنگ های تاریخ بشر بود که در آن قشرهای گوناگون مردم در قالب نیروهای مردمی با لبیک به پیر جماران مبنی بر واجب بودن دفاع در برابر متجاوزان راهی جبهه های جنگ شدند.

وی اذعان داشت: ارزش و جایگاه جانفشانی های فرزندان این مرز و بوم در برابر متجاوزان به خاک کشور به قدری والاست که هیچگاه خاطره از خودگذشتگی آنان از حافظه ملت ایران اسلامی پاک نخواهد شد و به حق می توان گفت آزادی و امنیت کنونی کشور مدیون فداکاری های این جوانان غیور ایران اسلامی است.

هادی پور ضمن درود و سلام به روح بلند شهیدان و پاسداشت دلاورمردی های ایثارگران، جانبازان و آزادگان امیدوارم با تأسی از مقام معظم رهبری (مدظله العالي)، رئيس جمهوری بیان داشت: ادامه دهندگان و رهروان واقعی آرمان های شهدای والامقام انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس باشیم.

انتهای پیام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۴:۴۲

27 Dec 2019