۰
plusresetminus
امام جمعه شهر اردل گفت:پروژه جاده گورميزه و طرح آبرساني به دشت اردل يکي از مهمترين مطالبه شهرستان اردل است انتظار است مسئولين نسبت به تکميل آن هر چه زودتر اقدام کنند.
مسئولين نسبت به تکميل پروژه گورميزه و طرح آبرساني به دشت اردل اقدامي جهادي کنند / مديران بايد پاسخگوي مردم در مسائل و مشکلات معيشتي باشند
به گزارش  جهانبین نیوز، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن تسليت به مناسبت فرا رسيدن ماه محرم گفت:محرم بهترين فرصت براي تبين فرهنگ جهاد و شهادت است.

بهرامي افزود:تشريع قيام امام حسين(ع) و آشنا کردن مردم با اهداف و برنامه‌هاي قيام امام حسين(ع) موجب تقويت فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه است که اين مهم بر عهده مبلغان و مداحان در ايام محرم است.

وي ماه محرم را ماه پيروزي خون بر شمشبر دانست و افزود: پيام عاشورا به همه نسل‌ها و همه عصرها آن است که در مقابل دشمن مقاومت و به طور حتم خون بر شمشير همواره پيروز و مدافعان اسلام ناب محمدي در جهان سربلند هستند.

امام جمعه شهر اردل گفت:هدف حرکت وقيام سيدالشهداء انجام تکليفي بود که بر زمين ماند ومي رفت اثري از اسلام نبوي باقي نماند ومي رفت اسلام اموي را همان اسلام نبوي بشناسند.

مسئولين نسبت به تکميل پروژه گورميزه و طرح آبرساني به دشت اردل اقدامي جهادي کنند / مديران بايد پاسخگوي مردم در مسائل و مشکلات معيشتي باشند

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر اردل با بيان اينکه امروز جنگ اقتصادي است و دشمن از هر دري مي خواهد نفوذ کند افزود:مسئولين بايد هوشيار باشند و چقدرخوب بود دستگاه قوه قضاييه محاکمه مفسدان ومحتکران راعلني از رسانه ملي پخش مي کردند.

حجت الاسلام بهرامي گفت:آنقدر که مجلس دنبال تصويب لايحه fatfاين لايحه مورد اصرارغربيها است دنبال اصلاح اين ضعفهاي قانوني نيست امروز روز وحدت روز کمک به همديگر است براي نااميد کردن دشمن وگذر از اين مرحله.

امام جمعه شهر اردل گفت:امروز روزي است که ملت بايد در وسط ميدان با چشمان باز نظارت کندخيلي از ماها گرفتار شديم گرفتار دنياي خودمان منافع خودمان ملت بايد وسط ميدان باشد.

حجت الاسلام بهرامي با اشاره به برخي از مطالبات مردم شهرستان اردل و با بيان اينکه مديران بايد پاسخگوي مردم در مسائل و مشکلات معيشتي باشند گفت:گلايه مردم از توقف برخي طرحها مثل گورميزه وطرح آبياري اردل بود که حجت شدرفع شد،مشکلاتي پيش آمدکه مسئولين همت کردند و درست شد.

وي افزود:از مسئولان محترم جهاد وراه وشهرسازي خواستاريم پرونده اين دو طرح به زودي بسته شود تا در کمترين زمان مردم از آنها بهره مند بشوند.

خطيب جمعه شهر اردل اظهار کرد: دومين مطالبه مردم محروم اين منطقه مسئله تخصيص آب وگاز رساني به برخي روستاها از جمله روستاي بهشت آباد است که به بهانه سد بهشت آباد که هيچ معلوم نيست زندگي برخي از مردم را دچار مشکل کرده است و انتظار مي رود مسئولين مربوطه براي رفع اين مشکل اساسي چاره اي بجويند.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۴:۳۲

8 Jan 2020