۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۴۰۲۸۵
نماينده مردم فارسان، اردل، کيار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی:

در زمينه ارتقاء رشته‌هاي دانشگاه‌هاي فارسان کاري صورت نگرفته است

نماينده مردم فارسان، اردل، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي گفت: با توجه به داشتن سه ساختمان فيزيکي دانشگاه اما تاکنون در زمينه ارتقاء رشته‌هاي اين مراکز کاري صورت نگرفته است چه‌بسا که در ديگر نقاط کشور دانشکده‌هايي وجود داشته که با ارتقاء رشته‌ها تبديل به دانشگاه شد.
در زمينه ارتقاء رشته‌هاي دانشگاه‌هاي فارسان کاري صورت نگرفته است
علي کاظمي باباحيدري در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: با توجه به داشتن سه ساختمان فيزيکي دانشگاه اما تاکنون در زمينه ارتقاء رشته‌هاي اين مراکز کاري صورت نگرفته است چه‌بسا که در ديگر نقاط کشور دانشکده‌هايي وجود داشته که با ارتقاء رشته‌ها تبديل به دانشگاه شده و حتي توانسته‌اند در مقطع ارشد نيز دانشجو پذيرش کنند و خوابگاه‌ها را نيز تجهيز کنند.

وي در ادامه افزود: پيگيري ارتقاء دانشکده‌ها به مجتمع آموزشي عالي و همچنين افزايش رشته‌ها و تجهيزات هستيم، در خصوص ديگر دانشگاه‌ها و افزايش رشته‌هاي موردنياز دانشگاه علمي کاربردي پيگير هستيم اميدواريم که به‌زودي نتيجه را اعلام شود.

کاظمی خاطرنشان شد: در خصوص بحث زمين و گسترش دانشگاه‌ها مقرر گرديد که فرماندار شهرستان، شوراي اسلامي شهر و با همکاري معتمدين در جهت گسترش فضاي آموزشي دانشگاه‌ها تلاش کنند و اين مشکل را مرتفع نمايند.

نماينده مردم فارسان، اردل، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: يکي ديگر از کارهاي مورد پيگيري در خصوص بيمارستان 120 تخته خواب مي‌باشد که هم بتوانيم در جهت تجهيز اين بيمارستان کوشا باشيم وهم اينکه بتوانيم اين بيمارستان را به بيمارستان درماني و آموزشي تبديل کنيم بتوانيم دانشکده علوم پزشکي را در کنار اين بيمارستان داشته باشيم.
 
شهرستان فارسان داراي چندين دانشگاه است از جمله دانشگاه پيام نور، دانشگاه آزاد، دانشگاه هنر و دانشگاه جامع علمي کاربردي

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۲:۳۷

27 Dec 2019