کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه لردگان/

تقويت اتحاد و انسجام، راهکار مقابله با جنگ اقتصادي دشمن است

16 شهريور 1397 ساعت 15:38

حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه لردگان گفت: دشمن همسو با جنگ اقتصادي، جنگ رسانه‌اي را در دستور کار خود قرار داده تا به اهداف شوم خود برسد.



 
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: آن چيزي که فشار قبر را کم مي کند زيارت ابا عبد الله الحسين (ع) است و کسانيکه از ظهر پنج شنبه تا ظهر جمعه از دنيا بروند فشار قبر آن کم است و گذاشتن خاک تربت امام حسين (ع) اينها فشار قبر را آسان مي کند .

ايشان در ادامه گفت : يکي از رسومات غلطي که فعل حرام است و در مساجد گذاشته مي شود همين ارگ، ساز و ني و امسال اينهاست که شرعا حرام است و هيچ سودي به حال مردگان ندارد. ميت نياز به قرآن و نياز به اهلبيت دارد نه نياز به ساز و ارگ و امثال اينها.

امام جمعه لردگان گفت: هيچ کس به حد اعلاي کمال نمي رسد مگر در سايه حلم و بردباري، امروزه در جامعه بخصوص در فضاهاي مجازي و رسانه ها سياه نمايي ها و بيان مشکلات زياد شده است و مردم باور مي کنند .

وي افزود: دشمن در فضاهاي مجازي به شدت در حال افشاگري به عملکرد دولت هستند فضاهاي مجازي خدمات را خيانت جلوه مي دهند و بعضا دشمنان همراهي مي کنند.

خطيب جمعه لردگان بيان داشت: حجم و كيفيت فعاليت و عملكرد مسؤولان اقتصادى كشور بايد به‌گونه‌اى باشد كه شب و روز نشناسند و محور فعاليت‌ها هم سياست‌هاى اقتصاد مقاومتى باشد كه اساس آن تكيه بر توليد داخلى است.

 تاج زاد؛ به مناسبت هاي هفته اشاره کرد و با گراميداشت ۱۷ شهريور و شهادت مردم ايران اسلامي به دست رژيم طاغوت، سالروز وفات آيت الله طالقاني اولين امام جمعه تهران و شهادت آيت الله مدني شهيد محراب را گرامي داشت.


امام جمعه لردگان با اشاره به آغاز ماه محرم، گفت:  مراسم‌ها و عزاداري‌ها بايد چنان باشکوه باشد که در شأن محرم و امام حسين (ع) و فرزندان آنحضرت برگزار شود. و سعي داشته باشيم در اين ماه هم امام و هم اهداف امام را به خوبي بشناسيم و بفهميم و در زندگي خود پياده کنيم .

انتهاي پيام/630 ل


کد مطلب: 40264

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40264/تقويت-اتحاد-انسجام-راهکار-مقابله-جنگ-اقتصادي-دشمن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir