۰
plusresetminus
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: خداوند متعال به برکت امام و انقلاب به ما آگاهی داده و ما را از چنگال استکبار رهایی بخشیده است.
انقلاب ما را از چنگال استکبار رهایی بخشید/ دشمن بداند ملت ایران هیچگاه از انقلاب خود کوتاه نمی آید
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز در زمایش محمد رسوالله ۲ اظهار کرد: این رزمایش دو روزه لرزه بر اندام دشمن انداخت و دشمن را مایوس کرد.

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال در همه جا پرچم حق را بالا نگه داشته است تصریح کرد: هیچ گاه قرار نیست باطل پیروز شود.

حجت السلام نکونام بیان داشت: دشمن هر مقداری هم بخواهد خود را نشان دهد پایه ای ندارد و این حق است که ماندنی و پایدار می ماند.

وی با اذعان بر اینکه این حق است که ماندنی و پایدار است بیان داشت: در طول تاریخ انبیا مورد حق پروردگار بوده اند.

حجت السلام نکونام با اشاره به اینکه خداوند به افراد مومن عزت و آگاهی داده اند بیان داشت: خداوند به من و شما خطاب می کند که شما اسیر دست طاقوت بودید و استکبار فرعونیان بر سر شما بود و من نه تنها شما رو نجات دادم بلکه عزت بخشیدم.

وی ادامه داد: خداوند به برکت امام و انقلاب به ما آگاهی داده و ما را از چنگال استکبار رهایی بخشیده است.

حجت الاسم نکونام با اذعان بر اینکه ملت ایران دگر زیر بار ظلم نميرود اظهار کرد: ملت ایران در این ۴۰ سال انواع فتنه ها را پشت سر گذاشته و کوتاه نیامده است و با یاری خدا جنگ اقتصادی هم پشت سر خواهد گذاشت.

وی افزود: دشمن بداند ملت ایران هیچگاه از انقلاب خود کوتاه نمی آید و خداوند این نعمت را به ما عطا کرده است.

حجت الاسلام نکونام رزمایش محمد رسول الله را حرکت خوبی دانست و گفت: این رزمایش به دولت مردان قوت میبخشد و می گوید که ما هستیم و به تلاشگران در عرصه عمل میگوید شما تلاش کنید و ما به شما کمک میکنیم.

وی خاطر نشان کرد: این رزمایش ها دوران ۸ سال دفاع مقدس را تداعی میکند و به جهانيان میفهماند که مشکلی در کشور نیست که قابل حل نباشد و فقط تدبیر میخواهد و ایستادگی.

حجت السلام نکونام در پایان اظهار کرد: دشمن بداند کار به هرجا برسد به فضل خداوند انقلاب ما ماندنی است چرا که مردم ما ولایت فقیه را دارند و پیوند میان ولی فقیه و مردم پیوند محکمی است.

انتهای پیام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۳۵:۰۰

30 Dec 2019