۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸
کد مطلب : ۴۰۲۵۳
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری خبر داد

آغاز رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ از امروز در چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ که از نهم شهریور در بیشتر نقاط کشور کلید خورده امروز بعد از ظهر در این استان آغاز می‌شود.
آغاز رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ از امروز در چهارمحال و بختیاری
سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ که از نهم شهریور در بیشتر نقاط کشور کلید خورده امروز بعد از ظهر در این استان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲، ۲۰ گردان بیت‌المقدس بسیج حضور دارد تاکید کرد: ۵ هزار بسیجی چهارمحالی با حضوری پررنگ در نواحی ۹گانه شهرستانی و ناحیه عشایری چهارمحال و بختیاری اتحاد، همدلی و اقتدار ملت بزرگ ایران را به رخ جهانبان و به‌ویژه استکبار جهانی می‌کشانند.

سردار اکبری هدف از برگزاری این رزمایش را نمایش اقتدار مدافعان حریم ولایت و کیان اسلامی در سراسر استان عنوان و خاطرنشان کرد: این رزمایش در دو مرحله برگزاری می‌شود که مرحله دوم آن در هفته دفاع مقدس انجام می‌گیرد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از اعزام ۱۵۰ گروه جهادی هم‌زمان با برگزاری این رزمایش برای ارائه خدمات رایگان خبر داد و یادآور شد: این گروه‌ها خدمات خود را در عرصه‌های آموزشی، فرهنگی، عمرانی، مشاوره‌ای، پزشکی، و...، به مناطق محروم چهارمحال و بختیاری ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: محرومیت‌زدایی از مهم‌ترین اهداف گروه‌های جهادی است و اعزام این گروه‌ها با اولویت حاشیه شهرهای استان صورت می‌پذیرد که مدت فعالیت آن‌ها باتوجه به عرصه خدمت از دو روز تا ۱۰ روز متغیر است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۸:۵۰

2 Jan 2020