کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه ناحيه مقاومت بسيج لردگان:

رزمايش محمد رسول‌الله 2 در لردگان برگزار مي‌شود

12 شهريور 1397 ساعت 8:37

فرمانده سپاه ناحيه مقاومت بسيج لردگان از برگزاري رزمايش سراسري سپاهيان محمد رسول الله (ص) 2 در شهرستان لردگان با حضور سه گردان بيت المقدس و 75 گروه جهادي در عرصه‌هاي مختلف خبر داد.


سید مسعود موسوی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج لردگان در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز و با اشاره به عظمت و اقتدار نیروهای مسلح ایران گفت: دشمنان این کشور از زمان پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند ولی تا امروز نتواستند در مقابل عظمت ملت و نیروهای انقلابی و نظامی این کشور قد علم کنند.

موسوی اضافه کرد: در تمامی دوران حساسی که نظام با مشکل مواجه بوده، ملت ایران به حراست و پاسداری از کشور مشغول بودند تا دشمنان این خاک نتوانند نقشه‌های شوم خود را عملی کنند.

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه لردگان با اشاره به ایران‌هراسی دشمنان بیان داشت: بر هیچ‌کس پوشیده نیست که گزافه‌گویی‌های دولت‌مردان آمریکا بر علیه ایران، نشان از ترس آنها از قدرت ایران دارد.

سید مسعود موسوی، برگزاری چنین رزمایش‌هایی را در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران نمایش قدرت نیروهای مسلح ایران در برابر جهانیان دانست و گفت: مردم در مقاطع حساس انقلاب ثابت کردند که با مسئولان خود هم دل و همراه هستند و امروز نیز مردم به خوبی این موضوع را درک کرده و اجازه نمی‌دهند دشمن از برخی مسائل بر علیه کشور سوء استفاده کرده و به نظام ضربه بزنند.

سرهنگ موسوی تصریح کرد: رزمایش سپاهیان محمد رسوال الله (ص) ۲ در سطح شهرستان لردگان روز چهارشنبه ۱۴ شهریور ۹۷ با حضوسهر  گردان بیت‌المقدس و با برنامه ستون‌کشی، راهپیمایی و استقرار در نقاط اردوگاهی و تمرین‌های نظامی و کلاس‌های بصیرتی و ورزشی برگزار خواهد شد و هدف از برگزاری این رزمایش نشان از وحدت و اقتدار ملت ایران به دنیا است چراکه دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف درصدد ضربه زدن به نظام هستند اما با هوشیاری ملت ایران نقشه‌های دشمنان به ناامیدی تبدیل شده است.

وی در پایان افزود: در طول رزمایش سراسری کشوری نزدیک به ۷۵ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف درقالب ماموریت‌های جدید سازندگی به مناطق محروم سراسر شهرستان اعزام می‌شوند تا نشان دهند بسیجیان همزمان در همه عرصه‌های دفاعی و سازندگی کشور نقش فعالی دارند.

انتهای پیام1026ج / ۶۳۰ل


کد مطلب: 40238

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40238/رزمايش-محمد-رسول-الله-2-لردگان-برگزار-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir