۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۴۰۲۳۳
امام جمعه فارسان:

علت عدم استقبال نمايندگان از طرح شفافيت آرا، چشم طمع آن‌ها به رای مردم است

امام جمعه فارسان گفت: متأسفانه يکي از مهم‌ترين دلايل عدم استقبال نمايندگان از شفافيت، چشم طمع داشتن آن‌ها به آراي مردم در انتخابات‌هاي بعدي است که این برخلاف قَسمي است که در ابتداي نمايندگي به قرآن مجيد ياد مي‌کنند.
علت عدم استقبال نمايندگان از طرح شفافيت آرا، چشم طمع آن‌ها به رای مردم است
حجت‌الاسلام محسن ملک پور امام‌جمعه فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز، به ورود مجلس به سؤال از رئيس‌جمهور و استيضاح دو وزير پرداخت و گفت: اين واقعيت كه نمايندگان مجلس بايد به فكر مشكلات مردم باشند و اراده لازم براى پيگيرى مطالبات مردم را داشته باشند، بسيار تحسين‌برانگيز است.
 
وي افزود: به‌طورقطع اگر مردم احساس كنند كه نمايندگان آن‏ها در مجلس متوجه مشكلات آن‏ها بوده و براى حل آن‏ها از شديدترين ابزار نظارتى خود استفاده مى‏‌كنند، احساس خوبى خواهند داشت.
 
ملک پور تصريح کرد: اما واقعيت ديگرى كه بايد به آن نيز توجه داشت اين است كه مشكلات ريشه در علت‏هايى دارد كه اگر درست تشخيص داده نشود، هر راه‏كارى كه ارائه شود، منجر به حل شدن آن نخواهد شد؛ مانند بيمارى است كه اگر علت بروز درد و تبش به‌درستي تشخيص داده نشود، هر نسخه‌‏اى و هر دارويى كه مصرف كند، منجر به بهبود كامل او نخواهد شد.
 
وي بيان داشت: ريشه گرانى‌‏ها و افزايش قيمت ارز چيست؟ برای خلق نقدينگى و عدم هدايت آن به بخش توليد بايد بنشينند کارشناسي براي آن راه‌کاري اساسي بينديشند.
 
امام‌جمعه فارسان گفت: مطلب بعدي که سؤال بسياري از مردم اين است که چرا نمايندگان آن‌ها از شفافيت استقبال نمي‌کنند و حاضر نيستند آرايشان علني شود؟

ملک پور ادامه داد: بي‌تعارف و با صراحت عرض مي‌کنم متأسفانه يکي از مهم‌ترين دلايل عدم استقبال نمايندگان از شفافيت، چشم طمع داشتن آن‌ها به آراي مردم در انتخابات‌هاي بعدي است، برخلاف قَسمي است که در ابتداي نمايندگي به قرآن مجيد ياد مي‌کنند؛ و نکند خدايي نکرده نگران بده بستان‌هايي هستند که احتمالاً با مسئولان مختلف و وزرا دارند.
 
وي در پايان گفت: نمايندگان محترم اين را بدانند مخالفت با شفافيت آراء يک منفعت غير ملي است و مردم همه امورات آن‌ها را رصد مي‌کنند.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۴:۱۰

27 Dec 2019