۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۴۰۲۱۴
امام جمعه موقت شهر اردل:

طرح سوال نمایندگان از رئیس جمهور نشان از آن دارد که نظام اسلامی نظام پاسخگویی است

امام جمعه موقت شهر اردل گفت:طرح سوال نمایندگان و رفتن رئیس جمهور به مجلس در مقام پاسخگویی نشان از آن دارد که نظام اسلامی نظام پاسخگویی است.
طرح سوال نمایندگان از رئیس جمهور نشان از آن دارد که نظام اسلامی نظام پاسخگویی است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام حمید بهرامی امام جمعه موقت شهر اردل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به آیه ۱۳۴ سوره عمران "الَّذِينَ يُنْفِقُونَ فِي السَّرَّاءِ وَالضَّرَّاءِ وَالْكَاظِمِينَ الْغَيْظَ وَالْعَافِينَ عَنِ النَّاسِ وَاللَّهُ يُحِبُّ الْمُحْسِنِينَ"(پرهیزکاران کسانی هستند كه به هنگام سختی وراحتی انفاق مى كنند و خشم خود را فرو مى ‏برند و از مردم در مى‏ گذرند و خداوند نیكوكاران را دوست دارد)گفت:این آیه به دنبال محکوم کردن ربا در آیات قبل از انفاق و عفو و گذشت وتعاون تمجید می کند.
حجت الاسلام بهرامی اظهار کرد:مسئله انفاق در دین مقدس اسلام از جایگاه والایی برخوردار می باشد و در جامعه ای که هدفش سیر به سوی رضای الهی است باید این مبانی اسلامی مورد تاکید و توجه قرار گیرد.
وی افزود:اگر فرهنگ انفاق و یاری مستمندان را در جامعه پررنگ کنیم به طور قطع گرفتار مسایل و مشکلات مختلف اجتماعی نخواهیم شد.

طرح سوال نمایندگان ورفتن رئیس جمهور به مجلس در مقام پاسخگویی نشان از آن دارد که نظام اسلامی نظام پاسخگویی است

امام جمعه موقت شهر اردل در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقوای الهی و تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت امام موسی کاظم علیه السلام گفت:امام کاظم (ع)در مدت ۳۵ سال امامت خود خدمت شایانی به جامعه اسلامی نمود.

حجت الاسلام بهرامی آگاهی بخشی و روشنگری را یکی از ابعاد شخصیتی امام موسی ابن جعفر (ع) عنوان کرد و گفت: امام موسی کاظم (ع) در مقابل دشمنان ، مردم زمان خود را از ترفندها و دسیسه های دشمنان آگاهی بخشید و تا آخرین لحظه عمر خود دست از روشنگری برنداشت.

وی به جلسه طرح سوال نمایندگان از رئیس جمهور در مجلس اشاره کرد و افزود:برآیند رفتار مجلس ورئیس جمهور در روز سه شنبه تجلی مردم سالاری دینی بود.

حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه این اقدام مجلس نشان داد همین مجلس با وجود برخی انتقادها می تواند در راس امور باشد اذعان کرد: سوال نمایندگان ورفتن رئیس جمهور به مجلس در مقام پاسخگویی نشان از آن دارد که نظام اسلامی نظام پاسخگویی است.

وی گفت:رفتار نمایندگان در رای به قانع نشدن یاقانع شدن از پاسخ های رئیس جمهور گویای این است که در موضوعاتی که به منافع ملت باز میگردد مجلس تلاش می کند جناحی عمل نکند.

امام جمعه موقت شهر اردل در پایان از برگزار کنندگان جشن باشکوه عید غدیر خم در پارک دزپارت شهر اردل تقدیر و تشکر کرد و همچنین از مردم ولایتمدار شهر اردل دعوت کرد امشب در جشن میلاد با سعادت امام موسی کاظم(ع) که در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر اردل برگزار می شود شرکت کنند.

انتهای پیام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۱:۴۴

27 Dec 2019