۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۴۰۲۰۸
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل خبرداد:

پرواز بالگرد اورژانس هوایی شهرکرد برای نجات مادر باردار دینارانی

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل گفت:بالگرد اورژانس هو ایی شهرکرد با امداد رسانی به موقع مادر باردار30 ساله روستای لیمه منطقه دیناران را از مرگ حتمی نجات داد.
پرواز بالگرد اورژانس هوایی  شهرکرد برای نجات مادر باردار دینارانی
اسماعيل اميدي سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بيان اين خبر گفت: ظهر ديروز در طي تماس تلفني به مرکز اورژانس ۱۱۵ شهرستان اردل مبني بر نياز يک مادر باردار 30 ساله در روستاي ليمه منطقه ديناران تيم فوريت‌هاي پزشکي شهرستان اردل وارد عمل شدند.

اميدي افزود: اين حادثه در منطقه ليمه اتفاق افتاد و اين در حالي است که اين منطقه صعب العبور است و دسترسي از طريق راه زميني وجود ندارد.

وي ادامه داد: با توجه به شرايط ذکر شده طي هماهنگي با EOC دانشگاه علوم پزشکي استان، بالگرد اورژانس هوايي شهرکرد به منطقه اعزام شد.

اميدي عنوان کرد: بلافاصله پس از فرود بالگرد در منطقه مذکور اقدامات اوليه درماني توسط پرسنل اورژانس هوايي و ۱۱۵ شهرستان اردل صورت گرفت که مادر در حين انتقال به بالگرد فرزند دختر خود را به دنيا آورد .

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل گفت:مادر و نوزاد توسط بالگرد اورژانس به بيمارستان هاجر شهرکرد منتقل شدند و هم‌اکنون حال مادر و فرزند مطلوب است.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۷:۵۳

27 Dec 2019