کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه لردگان:

شهیدان رجایی و باهنر دو الگوی ماندگار برای کارمندان است

7 شهريور 1397 ساعت 20:42

حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه لردگان در جمع مسئولین و کارکنان ادارات شهرستان لردگان گفت: نباید مردم را فراموش کنیم و باید بدانیم رضایت خداوند در رضایت مردم است و باید خدمت به مردم را افتخاری بزرگ برای خود بدانیم .


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، به مناسبت گرامی داشت هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر صبح امروز چهارشنبه ۷ شهریور ماه مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای ۸ شهریور در مصلای بزرگ اولی الامر لردگان با حضور اقشار مختلف مردم، کارکنان و مسولین دستگاه های دولتی برگزار گردید.

در این مراسم باشکو، حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه لردگان گفت: غدیر روز اکمال دین است و در این روز پیغمبر اسلام (ص) به رسالت خود عمل کرده و در منطقه غدیر خم جانشین به حق خود را به مردم معرفی نمود .

حجت الاسلام تاج زاد در ادامه ضمن گرامی داشت هفته دولت گفت: انتظار می رود مسئولان اجرایی در سطح کلان کشور و منطقه ای با الگو قرار دادن الگوهای رفتاری این دو شهید گرانقدر در امور خود بتوانند بیش از پیش به مردم و نظام اسلامی ایران خدمت کنند.

وی افزود: ایام هفته دولت فرصت مغتنمی برای ارایه گزارشی از آخرین وضعیت طرح های عمرانی به مردم است و امیدواریم مسوولان اجرایی شهرستان لردگان نیز در ایام این هفته مردم را در جریان وضعیت طرح های در حال اجرا قرار دهند .

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تمام کارها برای رضای خدا باشد چراکه عبادت محسوب می‌شود و ثواب به‌دنبال دارد، گفت: شهیدان رجایی و باهنر چون کارها را با نام خدا و برای خدا انجام دادند به آرزوی خویش رسیدند و برای همیشه در تاریخ ماندگار شدند.

امام جمعه لردگان گفت: اگر چه طول عمر خدمات دولت شهیدان رجایی و باهنر کوتاه بود اما در همین فرصت اندک صادقانه تلاش کردند و در نهایت در همین مسیر به شهادت رسیدند.

وی در پایان با اشاره به بیانات رهبرى افزود: دولت كارآمد، دولتى انقلابى است كه مبتنى بر روحیه انقلابى امور را در اختیار گرفته و كار را به پیش خواهد برد.
انتهای پیام/630 ل


کد مطلب: 40202

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40202/شهیدان-رجایی-باهنر-دو-الگوی-ماندگار-کارمندان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir