۰
plusresetminus
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: شهید باهنر و رجایی همه تلاش خود را کردند تا آنچه خداوند میخواست به آن برسند.
شهید باهنر و رجایی کوشیدند به آنچه خداوند میخواهد برسند/مسئولین ما باید بکوشند یک سیاست مدار خدائی باشند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت السلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در مراسم صادق ترین پیروان غدیر اظهار کرد: همه مسئولین ما و هرکس در حد وظیفه خود باید تلاش کند راهی را که خداوند می فرماید ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه همه کارهای ما باید برای خداوند باشد عنوان کرد: مسئولین باید حرف را برای خداوند بزنند و بتوانند یک سیاست مدار و خدمت گذار خدائی باشند و این خیلی مهم است.

حجت السلام نکونام با بیان اینکه شهید باهنر و رجائی از رتبه و درجه بالائی برای خداوند برخوردار هستند اظهار کرد: شهید باهنر و رجائی در حد ظرفیت در این جمعیت رشد کردندو خداوند هم این را پسندید و آن ها را به مقام شهادت رساند.

وی با اذعان بر اینکه هر کدام از ما مورد آزمون الهی قرار گرفته ایم بیان داشت: شهید رجایی روحیه جهادی داشت و اعتقاد او بر این بود که باید کار را جهاد گونه پیش برد.

حجت السلام نکونام عنوان کرد: شهید رجائی اشرافی گرا و دنیا محور نبود چرا که دنیا محور از مسائل بسیار مهمی است که همه ما را تهدید می کند .

وی با اذعان بر اینکه دنیا محوری خطر عظیمی است بیان داشت: هرچه انقلاب جلوتر می رود خطر دنیا گرائی بیشتر می شود و گرایش های دنیوی چشم و گوش را می بندد.

حجت السلام نکونام یکی از مهم ترین ویژگی های شهید رجایی را ستیزه گر بودن او خواند و گفت: یکی از ویژگی های شهید رجائی نشات گرفته از ایمان و تقوا بود و این ویژگی هر روز نظام دینی ما است.

وی در پایان با اشاره به اینکه یک جامعه مهدوی باید ولایت مدار باشد خاطر نشان کرد: همه ما باید راه ولایت را پیش ببریم و هر تصمیمی که مخالف دیدگاه ولایت باشد قطعا" آسیب های آن در جامعه دیده می شود .

انتهای پیام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۵:۳۰

1 Jan 2020