۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۴۰۱۹۰

افتتاح ۴۱ پروژه بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت هفته دولت، ۴۱ پروژه در بخش‌های آب، خاک و امور فنی و مهندسی، تولیدات گیاهی، تولیدات دامی، شیلات و امور ابزیان، صنایع و تعاون روستایی در استان افتتاح می‌شود.
افتتاح ۴۱ پروژه بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  ذبیح الله غریب رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز ،اظهار کرد: اعتبار هزینه شده برای پروژه‌های قابل افتتاح بخش کشاورزی استان ۵۳۷ میلیارد و ۳۴۴ میلیون ریال بوده که ۲۷۶ میلیارد و ۲۱۹ میلیون ریال از اعتبارات دولتی هزینه شده است که ۲۶ پروژه‌ مربوط به بخش آب، خاک و امور فنی و مهندسی است.

وی افزود: با افتتاح این پروژه‌ها دو هزار و ۲۱۵ خانوار، ۶۶ روستای استان بهره‌مند خواهند شد، همچنین زمینه اشتغال یک هزار و ۵۹۳ نفر فراهم خواهد شد.

غریب توسعه باغات دیم در شهرستان فارسان، تولید عرقیات گیاهی در شهرستان سامان، فراوری و بسته‌بندی ماهی و تولید ترشیجات و شوریجات در شهرکرد، مزرعه پرورش ماهی در لردگان، پرورش بوقلمون در کیار، زنجیره تولید شیر خام در شهرکرد، ابیاری تحت فشار در شهرکرد، بروجن و فارسان و تامین آب در شهرستان‌های کوهرنگ و اردل را از پروژه‌های قابل افتتاح در این هفته برشمرد.

وی با اشاره به اینکه ۲۶ پروژه‌ مربوط به بخش آب، خاک و امور فنی و مهندسی است، خاطرنشان کرد: افتتاح طرح چهار موران آلیکوه و تامین آب و فاز نخست بارانی دره گرم دشتک از پروژه‌های شاخص این بخش هستند

انتهای پیام/530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۵:۵۹

27 Dec 2019