۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱
کد مطلب : ۴۰۱۸۳
مدیر شبکه یک سیما در گفت‌وگو با جهانبین نیوز تاکید کرد

ارتقای چشم‌گیر آثار ارائه‌شده در بیست و یکمین جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان‌ها

مدیر شبکه یک سیما و عضو هیئت داوران در بخش نمایشی بیست و یکمین جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان‌ها گفت: برگزاری جشنواره و آثار ارائه شده در آن نسبت به سنوات گذشته ارتقای کمی و کیفی خیلی خوبی داشته است.
ارتقای چشم‌گیر آثار ارائه‌شده در بیست و یکمین جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان‌ها
مجید زین‌العابدین مدیر شبکه یک سیما و عضو هیئت داوران در بخش نمایشی بیست و یکمین جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان‌ها در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: برگزاری جشنواره و آثار ارائه شده در آن نسبت به سنوات گذشته ارتقای کمی و کیفی خیلی خوبی داشته است.

وی ادامه داد: در بخش نمایشی که بنده به‌عنوان عضو هیئت داوران آن مشغول بودم، هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی رشد خیلی خوب داشته و رقابت تنگاتنگی را شاهد بودیم.

مدیر شبکه یک سیما با بیان اینکه هیئت داوری شناخته شده، از کارگردانان سینما و متخصصین رادیو و تلویزیون از اعضای هیئت داوری بودند ادامه داد: وجد برانگیز بود وقتی آثار را مشاهده می‌کردیم چون از لحاظ کیفی و تکنیکی ارتقای قابل توجهی را نشان می‌دادند.

زین‌العابدین با اشاره به اینکه آثار استان‌هایی مانند یزد، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری و خراسان رضوی موفق شدند نسبت به مراکز دیگر جوایز بیشتری را کسب کنند خاطرنشان کرد: سه تله فیلم یاردا، دا آنا مادر و نشانه، هم ازنظر کیفی و هم ازنظر فنی تله فیلم‌های قابل قبولی بودند و خوشبختانه توانستند جوایز خوبی هم دریافت کنند.

عضو هیئت داوران در بخش نمایشی بیست و یکمین جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان‌ها بیان داشت: تنوع جوایزی که استان‌های جدید گرفتند نسبت به استان‌هایی که سال گذشته موفق به دریافت جایزه نشده بودند، گویای ارتقای محتوایی، کیفی و فنی آثار است.

وی یکی از اهداف روشن در برگزاری جشنواره را ارتقای آثار عنوان و خاطرنشان کرد: رقابتی شدن تولیدات بین هنرمندان و کشف استعدادهای بومی در صدا و سیمای مراکز استان‌ها از دیگر اهداف بود که جشنواره سال به سال به هر سه هدف نزدیک‌تر می‌شود.

زین‌العابدین با بیان اینکه بر اساس نظر اعضای هیئت داوران، تولیدات، بسیار  خوب و در حد ملی است ادامه داد: بسیاری از این تولیدات در حوزه مستند، در حوزه تله فیلم، برنامه‌های کودک و در بعضی از برنامه‌های ترکیبی کارها، کارهایی است که بیش از یک اثر بومی و محلی می‌توان به آن اتکا کرد.

عضو هیئت داوران در بخش نمایشی بیست و یکمین جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان‌ها این آثار از نظر فنی و کیفی در حد ملی هستند اما از نظر محتوایی کاملا بومی و متناسب با زیست بومی هستند و تلفیق این دو در جشنواره آثار خوبی را به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۵:۲۱

27 Dec 2019