کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان خبر داد

طرح بازسازي واقعه غدير در شهرستان فارسان

5 شهريور 1397 ساعت 10:54

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: همزمان با دهه امامت و در آستانه فرارسيدن عيد ولايت بزرگ‌ترين واقعه تاريخ شيعيان در شهرستان فارسان بازسازي خواهد شد.


حميد يزداني، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: امسال هم طبق روال سال‌هاي گذشته، بزرگ‌ترين واقعه تاريخ شيعه و مهم‌ترين سند حقانيت شيعيان در شهرستان فارسان بازسازي خواهد شد.

وي افزود: واقعه غدير يکي از بزرگ‌ترين سندهاي حقانيت شيعه است که همگان حتي اهل سنت بر وقوع و صحت آن معترف هستند و بزرگ‌ترين عيد ما شيعيان محسوب مي‌شود لذا تشريح و شناخت آن از اهميت ويژه‌اي برخوردار است. در همين راستا سپاه ناحيه فارسان قصد دارد تا با بازسازي اين واقعه تاريخي نحوه وقوع و جانشيني اميرالمؤمنين (ع) را براي همشهريان و عموم مردم شهرستان به تصوير بکشد.

سرهنگ يزداني افزود: با توجه به بازخورد بسيار خوبي که اين برنامه در سال‌هاي قبل در بين مردم داشته امسال بسياري از ادارات و مردم عادي نيز پيش‌قدم شده‌اند تا به اجراي اين برنامه کمک و در اجر آن سهيم شوند.

وي بيان داشت: لذا امسال علاوه بر اجراي گسترده اين برنامه، برنامه‌هاي جانبي بسيار خوبي نيز پيش‌بيني‌شده است برنامه‌هايي نظير نمايشگاه کتاب، پذيرائي و ايستگاه‌هاي صلواتي در چند نقطه، تجليل از چندين خانواده شهدا و همچنين برنامه‌هايي نظير مسابقه نقاشي براي کودکان.

وي در پايان خاطرنشان کرد: طبق جلسه‌اي که در خصوص بازسازي واقعه غدير با حضور امام‌جمعه شهرستان و رؤساي ادارات گرفته شد مقرر گرديد، برنامه در ساعت 18 روز چهارشنبه مورخ 1397/06/07 در محل تفريحي پارک قلمستان برگزار گردد.

 لذا از آحاد مردم ولايتمدار استان چهارمحال و بختياري براي حضور در اين مراسم‌هاي معنوي دعوت مي‌نماييم.

انتهاي پيام1026ج /590پ


کد مطلب: 40173

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40173/طرح-بازسازي-واقعه-غدير-شهرستان-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir