۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸
کد مطلب : ۴۰۱۶۳
هم زمان با هفته دولت:

بهره برداری از 243 طرح در چهارمحال و بختیاری

همزمان با هفته دولت و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر، 243 طرح در استان چهارمحال و بختياري آماده بهره برداري است.
بهره برداری از 243 طرح در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز ؛ مجید نظری معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هم زمان با هفته دولت 243 طرح در چهارمحال و بختیاری افتتاح و به بهره برداری می رسد  گفت: براي اجراي اين طرح ها ۲ هزار و ۱۸۵ميليارد و ۱۱۴ ميليون ريال سرمايه گذاري و هزينه شده است.

وی تصریح کرد:  همزمان با هفته دولت، عمليات ساخت و احداث ۵۷ طرح در بخش هاي مختلف آغاز مي شود.

وي يادآور شد: اين طرح ها با سرمايه گذاري ۲۹۳ ميليارد و ۵۸۸ ميليون ريال در چهارمحال و بختياري ساخته مي شود.

نظري گفت: اين طرحها در بخش مسکوني، گردشگري، آموزشي، فرهنگي، مذهبي، صنعتي، فضاي اداري، زيرساختي، شيلات، کشاورزي، دامپروري، بهداشتي درماني و خدمات به بهره برداري مي رسد.

وي تصريح کرد: از اين تعداد طرح ۴۷ طرح در شهرکرد، ۴۵ طرح در لردگان، ۳۳ طرح در کوهرنگ، ۲۹ طرح در بروجن، ۲۳ فارسان، ۲۳ طرح در کيار و مابقي در شهرستان هاي بن، سامان و اردل بهره برداري مي شود.

معاون هماهنگي عمراني استاندار چهارمحال و بختياري گفت: ۲ هزار طرح در دولت تدبير و اميد بهره برداري شده که براي اجراي آنها ۳۴ هزار و ۸۶۶ ميليارد و ۸۷۱ ميليون ريال هزينه شده است.

نظري يادآور شد: از سال ۱۳۹۲ تاکنون عمليات ساخت حدود ۳۱۷ طرح با اعتباري افزون بر ۳۲ هزار و ۱۸۴ميليارد ريال نيز آغاز شده است.

در هفته دولت که در هفته نخست شهريورماه است، حدود ۲ هزار برنامه از جمله گراميداشت ياد و خاطره شهداي کارمند و تجليل از کارمندان نمونه در استان برگزار مي شود.

انتهای پیام/530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۹:۳۴

27 Dec 2019