۰
plusresetminus
نماینده مردم شهرستان های فارسان، اردل و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: شفایت عملکرد نمایندگان و مسئولین جلب اعتماد مردم را در پی دارد.
اظهار بی‌اطلاعی نماینده مجلس از "طرح شفافیت آراء نمایندگان"/ اجرای دولت الکترونیک، نیازمند زیرساخت‌
علی کاظمی نماینده مردم شهرستان های فارسان، اردل و کیار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: گاهی اوقات طرح‌هایی در مجلس می‌آید که اگر آن طرح تصویب شد همه ما ملزم به اجرای آن هستیم اما از طرح شفافیت آراء نمایندگان بی‌اطلاع هستم.

وی با اشاره به اینکه هرچه عملکرد ما شفاف‌تر باشد اعتماد مردم را بیشتر جلب می‌کنیم تصریح کرد: ما باید خودمان را در اتاق شیشه‌ای فرض کنیم تا نظارت بیشتری خصوصا از طرف اصحاب رسانه بر کار ما صورت گیرد.

کاظمی با بیان اینکه مردم بیش از حد خبر اختلاس شنیده‌اند و همین امر موجب شده که نسبت به برخی مسئولین بی‌اعتماد باشند بیان داشت: امیدواریم دیگر شاهد اینگونه اخبار نباشیم.

وی اذعان داشت: باید زیرساخت‌های اجرای دولت الکترونیک مهیا شود تا بتوان طرح شفافیت را اجرا کنیم.

کاظمی افزود: امید است روزی برسد که دولت الکترونیک اجرا و شفافیت در کار مسئولان ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله دست به دست هم دهیم که بعد ملی را تقویت کنیم و بعد داخلی هم اگر تخلفی در آن دیده شد با جدیت با آن برخورد شود.

کاظمی اظهار کرد: امیدواریم که با حذف رانت‌ها و اختلاس‌ها بتوان به تقویت ابعاد داخلی و خارجی برسیم.

نماینده مردم شهرستان‌های فارسان، اردل و کیار در مجلس شورای اسلامی در پایان به کمپین "فرزندت کجاست" پیوست و گفت: دو فرزند یک دختر و یک پسر دارم که دخترم دانش آموز دوره متوسطه است و پسرم در تهران دانشجو بوده و مشغول تحصیل است و علاوه‌بر آن عکاسی هم می‌کند.

انتهای پیام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۶:۰۰

27 Dec 2019