۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶
کد مطلب : ۴۰۱۵۱
فرمانده سپاه ناحيه لردگان عنوان کرد/

واقعه بزرگ غدير در لردگان بازسازي مي‌شود

فرمانده سپاه ناحيه لردگان، از باز سازي واقعه غدير خم براي پنجمين بار در شهرستان لردگان خبر داد.
واقعه بزرگ غدير در لردگان بازسازي مي‌شود
سيد مسعود موسوي فرمانده سپاه ناحيه لردگان، در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ ضمن گراميداشت دهه امامت و ولايت و عيد غدير اظهار داشت: بازسازي واقعه غدير براي پنجمين بار در شهرستان لردگان صورت می‌گیرد .

 
وي افزود: واقعه غدير در روز چهارشنبه 7 شهريور ماه 97، ساعت 8 صبح در محل پارک آزادگان ورودي شهر لردگان با حضور هنرمندان و بازيگران اين شهرستان اجرا مي‌شود.

فرمانده ناحيه لردگان گفت: در اين نمايش، بازسازي حرکت کاروان پيامبر اعظم (ص) و همچنين ساير کاروان‌هاي منتهي به مکه معظمه و بازگشت آنها به تصوير کشيده خواهد شد که با عنايات اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام و با تلاش جمعي مردم و مسئولين شاهد يکي ديگر از اثربخش ترين و به يادماندني ترين نمايش هاي ميداني در شهرستان لردگان خواهيم بود.

وي افزود: بازسازي صحنه غدير به نوعي بزرگترين و مهمترين رويداد در شهرستان لردگان خواهد بود، و بايد تمامي دستگاه هاي دولتي و غير دولتي در اين کار عظيم فرهنگي دخالت بيشتري داشته باشند.

موسوي، به اهداف از بازسازي واقعه غدير اشاره داشت و گفت: هدف اصلي اجراي اين مراسم اطلاع رساني مناسب به مردم در زمينه محتواي خطبه غدير خم است.

وي با تبريک ايام دهه امامت و ولايت و عيد غدير، گفت: اميدواريم بتوانيم حضور پرشوري از مردم را در تبيين فرهنگ غديري در جامعه داشته باشيم.

شهر لردگان و فاصله 160 کيلومتري مرکز استان چهار محال و بختياري واقع شده است.

انتهاي پيام1026ج/ 630ل

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۴۹:۱۳

27 Dec 2019