کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

سپاه آماده جهاد سازندگی/استمرار اردوهای جهادی تلاش برای محرومیت‌زدایی است/ بسیجِ امکانات بسیج برای پشتیبانی دولت

7 شهريور 1397 ساعت 8:32

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: در نظر داریم گروه های جهادی را در راستای محرومیت زدایی گسترش دهیم.


سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: اردوهای جهادی سپاه استان با هدف محرومیت‌زدایی برگزار می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه گروه جهادی که برای این کار در نظر گرفته شده است متشکل از ۸۰ نفر از فرماندهان، مسئولان و کارکنان سپاه استان است افزود: اولین اعزام این گروه در تاریخ ۲۳ مردادماه و به مدت سه روز صورت گرفت، که در این مدت در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، سلامت و عمرانی به مردم دهستان موگویی ارائه خدمت شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از پرداخت تسهیلات به پنج نفر از ساکنان دهستان موگویی درقالب پرورش زنبور عسل و مشاغل خانگی خبر داد و اضافه کرد: در این مدت اقداماتی در بحث فرهنگی صورت گرفت که باید استمرار داشته باشند و در بحث سلامت نیز مقرر گردید یک گروه سلامت به آن منطقه اعزام شود.

اکبری با اشاره به اینکه برای هر ناحیه مقرر شد فرماندهان نواحی همین اردو را برای مناطق محروم برگزار کنند اضافه کرد: گروه جهادی قمربنی‌هاشم (ع) شناسنامه‌دار شده است و اردوهای بعدی با همین گروه و به صورت ۶ ماه یک بار صورت خواهد گرفت.

وی مقصد بعدی این گروه جهادی را شهرستان لردگان عنوان و ادامه داد: برگزاری این اردوها به دو دلیل موثر است، یکی کمک به مناطق محروم و دیگری شناخت خود نیروهای گروه‌های جهادی و اهداف این گروه‌ها.

اکبری افزود: در نظر داریم این گروه جهادی را گسترش دهیم و تیم حقوقدانان، بسیج جامعه کشاورزی و تیم رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی را نیز به این گروه اضافه کنیم.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 40150

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40150/سپاه-آماده-جهاد-سازندگی-استمرار-اردوهای-جهادی-تلاش-محرومیت-زدایی-بسیج-امکانات-بسیج-پشتیبانی-دولت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir