۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵
کد مطلب : ۴۰۱۴۴
عصر امروز

نمایشگاه بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها افتتاح شد

عصر امروز نمایشگاه بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها با حضور مسئولان استانی در محل فرهنگسرای شهرکرد افتتاح شد.
نمایشگاه بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ عصر امروز نمایشگاه بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها با حضور مسئولان استانی در محل فرهنگسرای شهرکرد افتتاح شد.

مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیما چهارمحال و بختیاری در حاشیه این آیین اظهار کرد: این نمایشگاه از امروز تا پنجم شهریورماه در شهرکرد دایر است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه از ساعت 9 الی 13 و 16 الی 20 پذیرای عموم مردم است افزود: در نمایشگاه بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها 42 غرفه از همه استان‌های کشور حضور دارند که دستاوردهای رسانه‌ای و فرهنگی خود را به نمایش گذاشته‌اند.

عظیمی یادآور شد: استان چهارمحال و بختیاری علاوه‌بر غرفه صدا و سیما غرفه‌هایی برای معرفی محصولات فرهنگی، هنری، صنایع دستی و صنعت در نمایشگاه دارد.

مدیرکل صدا و سیما چهارمحال و بختیاری بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها را بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی-رسانه‌ای کشور عنوان و خاطرنشان کرد: این جشنواره برای نخستین بار در مجتمع آفتاب چغاخور از سوم تا پنجم شهریورماه برگزار می‌شود.

عظیمی بیان داشت: در روز چهارم و پنجم شهریورماه کمیسیون‌های مربوط به آثار ارسالی به جشنواره در 6 حوزه شامل صدا، سیما، خبر، فضای مجازی، شعر و موسیقی و پژوهش رقابت می‌کنند.

وی در انتها گفت: در کمیسیون‌ها کارگاه آموزشی برگزار می‌شود و در این کارگاه‌ها تولیدات مراکز استان‌ها نقد و بررسی خواهند شد.

سیدعباس فاطمی رئیس ستاد بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز صدا و سیمای استان‌ها نیز اظهار کرد: حجم بزرگی از تولیدات صدا و سیمای استان‌ها در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

وی با اشاره به اینکه با میزبانی مطلوب چهارمحال و بختیاری، در این نمایشگاه استان‌ها با دستاوردهای یکدیگر آشنا می‌شوند افزود: برگزاری چنین جشنواره‌ها و نمایشگاه‌هایی در شناخت داشته‌ها و همچنین آشنایی با تجربیات سایر استان‌ها بسیار کمک‌کننده است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۴:۱۷

27 Dec 2019