کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نائب‌رئیس کمیسیون عمران مجلس:

ضعف و اشتباهات مدیریتی دولت بر همگان روشن و واضح است / بی‌توجهی رئیس‌جمهور به خواست نمایندگان برای تغییر تیم اقتصادی دولت

1 شهريور 1397 ساعت 13:26

نائب‌رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور، گفت: ضعف و اشتباهات مدیریتی دولت بر همگان روشن و واضح است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از یزدرسا؛ سید ابوالفضل موسوی بیوکی در گفتگو با یزدآوا؛ بابیان اینکه وجود ناهماهنگی در تیم اقتصادی دولت مشهود است اظهار داشت: در اینکه تیم اقتصادی دولت نیازمند تغییر است شکی نیست و این را هم مردم و هم نمایندگان مجلس می‌دانند و بر همین اساس ۲۰۰نماینده مجلس قبل از اینکه به استیضاح وزرا روی آوردند طی نامه‌ای به دولت خواستار تغییرات جدی در تیم اقتصادی شدند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی افزود: پس‌ازاینکه دولت سیف رئیس‌کل بانک مرکزی را تغییر داد نمایندگان نامه دومی به رئیس جمهور نوشتند و ضمن تشکر از این تغییر خواستار تغییرات اساسی در تیم اقتصادی دولت شدند که متأسفانه دولت در این زمینه اقدام شایسته‌ای انجام نداد و تنها به تغییر یک نفر اکتفا کرد البته تغییر سیف نیز به علت اعتراضات شدید نمایندگان به عملکرد وی بود.

موسوی تصریح کرد: بنابراین نمایندگان خود وارد عمل شده و استیضاح وزیر کار و رفاه اجتماعی را رقم زدند و هم‌اکنون نیز استیضاح وزیر اقتصاد را دردستور کار خوددارند.

وی در واکنش به صحبت‌های منتسب به سیف در فضای مجازی درباره دستور نهاوندیان برای گرانی ارز گفت: در این شرایط نمی‌توان با اطمینان این سخنان را تائید کرد چراکه تائید این سخنان به‌منزله این است که در دولت دشمنی وجود دارد و یا نفوذی اتفاق افتاده است اما می‌توان با اطمینان از ضعف و اشتباهات مدیریتی در دولت سخن گفت و این مسئله بر همگان روشن و واضح است.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 40137

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40137/ضعف-اشتباهات-مدیریتی-دولت-همگان-روشن-واضح-بی-توجهی-رئیس-جمهور-خواست-نمایندگان-تغییر-تیم-اقتصادی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir