کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون علمی و فناوری ریاست جمهور در شهرکرد:

علم و عقل دو فاکتور مهم در حل مشکلات کشور/باید دانشگاه‌ها در تولید تکنولوژی به کار گرفته شوند

29 مرداد 1397 ساعت 12:00

معاون علمی و فناوری ریاست جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان عقل و علم را دو فاکتور مهم برای حل مشکلات عنوان و گفت: لازم است دانشگاه‌ها در تولید تکنولوژی به کار گرفته شوند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان صبح امروز به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

وی در بازدید از طرح کلان ملی فناوری پرتودهی گاما، بیان داشت: اعمال تحریم‌ها علیه ایران موضوع تازه‌ای نیست و مشکلات موجود با توجیه درست اقتصادی قابل حل هستند.

ستاری از ممنوعیت واردات مواد اولیه برخی از شرکت‌های دانش بنیان خبر داد و اضافه کرد: برای تامین این مواد می‌توانیم از ظرفیت شرکت‌های تولیدی داخلی بهره برد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهور عقل و علم را دو فاکتور مهم برای حل مشکلات عنوان و بیان داشت: لازم است دانشگاه‌ها در تولید تکنولوژی به کار گرفته شوند و خوشبختانه شاهد حضور فعال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در طرح کلان ملی فناوری پرتودهی گاما این استان هستیم.

رئیس بنیاد ملی نخبگان ادامه داد: امروز با ورود بخش‌خصوصی به این تکنولوژی، دانشجویان فارغ‌التحصیل هسته‌ای می‌توانند در شرکت‌های دانش بنیان فعالیت کنند.

وی از راه‌اندازی هشت شرکت دانش‌بنیان با حمایت بخش خصوصی در کشور راه خبر داد و گفت: در نظر داریم بخش خصوصی را در جهت توسعه اقتصادی کشور به کار بگیریم.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 40114

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40114/علم-عقل-دو-فاکتور-مهم-حل-مشکلات-کشور-باید-دانشگاه-ها-تولید-تکنولوژی-کار-گرفته-شوند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir