۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۴۰۰۹۵
هم زمان با هفته دولت:

اجرای 300 طرح عمرانی در چهارمحال و بختیاری

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري از افتتاح و کلنگ زني 300 طرح عمراني همزمان با هفته دولت در اين استان خبر داد.
اجرای 300 طرح عمرانی در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ مجيد نظري معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري  در آستانه هفته دولت در جمع خبرنگاران افزود: از اين تعداد ۲۴۳ طرح با اعتباري بالغ بر ۲۰۹ ميليارد تومان افتتاح مي شود.

وي اظهار داشت: از اين تعداد ۱۹۸ طرح استاني و ۴۵ طرح ملي است که زمينه اشتغال ۳۸۷ نفر را فراهم مي کند.

نظري اين طرح ها را شامل؛ ۴ طرح مسکوني، ۸ طرح گردشگري، ۶ طرح آموزشي، ۱۲ طرح فرهنگي و مذهبي، ۲۸ طرح صنعتي، ۴ طرح ورزشي، ۱۰ طرح اداري، ۱۰۷ طرح زيرساخت، ۲ طرح شيلات، ۳۵ طرح کشاورزي و آبخيزداري، ۵ طرح دامپروري و ۱۰ طرح بهداشتي و درماني و ۱۲ طرح خدماتي دانست.

وي اظهار داشت: ۱۶ طرح در شهرستان اردل، ۲۹ طرح در بروجن، ۸ طرح در بن، ۱۹ طرح در سامان، ۴۷ طرح در شهرکرد، ۲۳ طرح در فارسان، ۳۳ طرح در کوهرنگ، ۲۳ طرح در کيار و ۴۷ طرح نيز در لردگان افتتاح مي شود.

نظري به آغاز عمليات اجرايي ۵۷ طرح در هفته دولت اشاره کرد و افزود: از اين تعداد ۴ طرح ملي و ۵۳ طرح استاني با اعتباري بالغ بر ۲۹ ميليارد و ۴۰۰ ميليون تومان مي باشد که ۱۱ ميليارد و ۳۵۰ ميليون تومان ملي و مابقي اعتبارات استاني است.

وي در ادامه از وجود يکهزار و ۸۰۰ طرح نيمه تمام در سطح استان با پيش بيني اعتباري بالغ بر يکهزار ميليارد تومان خبر داد و گفت: اجراي طرح هاي نيمه تمام در اولويت برنامه هاي دولت است.

انتهای پیام/530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۳۶:۳۳

27 Dec 2019