۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۴۰۰۹۴

اشراف یک مانیتور است که جلوی چشم انسان ها واقعیت ها را می سازد

مدیر فرهنگی خانواده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) گفت: یک مدیر موفق باید بتواند به مجموعه زیر دست خود اشراف کامل داشته باشد و آنهایی که ماموریت خطیر و ماموریت محور هستند را لحاظ می کند .
اشراف یک مانیتور است که جلوی چشم انسان ها واقعیت ها را می سازد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت السلام و المسلمین زنگنه مدیر فرهنگی خانواده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) پیش از ظهر امروز در هشتمین جشنواره مالک اشتر گفت: قرآن برای علم ارزش زیادی قائل است علم سلطان است، او برتر بوده و سیطره می کند مانع ها را بر میدارد پس باید علم را از گهواره تا گور بدست آورد .
وی تصریح کرد: علم را باید غالب کرد و اسلام به علم ارزش بسیار داده است .

حجت السلام زنگنه با اشاره به اینکه یک مدیر موفق باید عالم باشد بیان داشت: یک مدیر موفق باید بتواند به مجموعه زیر دست خود اشراف کامل داشته باشد و آنهایی که ماموریت خطیر و ماموریت محور هستند را لحاظ می کند

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۰ دستور می دهد که سازمان اشراف انجام شود و فرماندهان را ملزم میکند که به نیروی تحت امر نیز اشراف داشته باشد.

حجت السلام زنگنه افزود: یک انقلاب و تحرک در نیروی مسلح اشراف به وجود می آورد .

وی بیان داشت: فلسفه ارشاد این است که فرماندهان و مسئولین به زیر مجموعه خود اشراف داشته باشند یک انقلاب و تحرک در نیروی مسلح را اشراف به وجود می آورد

حجت السلام زنگنه عنوان کرد: اشراف بحث مهمی است و وقتی می توانیم به فرمایشات مقام معظم رهبری جامع عمل بپوشانیم که راهکار و پیشنهاد ارائه دهند .

وی با اشاره به اینکه دو نکته در اشراف مهم است که باید به این نکته توجه داشت خاطر نشان کرد: اشراف باید مستند و واقعی باشد و اگر غیر از این باشد به آن رسالت و ماموریت دست پیدا نخواهیم کرد و پیغمبر به من و شما می گوید صداقت داشته باشید و اگر کسی نیت پاک داشته باشد رزق او زیاد می شود .

حجت السلام زنگنه با اذعان بر اینکه خودتان را ارزان نفروشید شما پاسداران ارزشتان بالا است و باید قدر خودتان را بدانید بیان داشت: ما در جنگ هشت سال دفاع مقدس پیروز شدیه ایم و امروز نیز باید در جنگ فرهنگی پیروز شویم و از آن غافل نشویم.

وی با بیان اینکه امروز میبینیم که بافت فرهنگی ما تغیر یافته و امروز ماموریت ما این است که همه ما افسران جنگ نرم باشیم عنوان کرد: دشمن در جنگ فرهنگی نمی توانیم بگوئیم که شکست خورد اما میدانیم که موفق نخواهد بود

حجت السلام زنگنه یادآور شد: دشمن یاس و نا امیدی را در بین جوانان ما القاء می کند اما در شیعه نا امیدی وجود ندارد و نور شیعه از ما بیرون نمی رود چون مهدی (عج) را دارد

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما در جنگ سیاسی و نظامی مردانه آمدم و در جنگ فرهنگی نیرز بیرون می آئیم.

انتهای پیام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۴:۵۶

27 Dec 2019