کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۴۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم چهارمحال و بختیاری به محضر رهبر انقلاب مشرف شدند

23 مرداد 1397 ساعت 9:15

جمعی از اقشار مختلف مردم استان چهارمحال و بختیاری روز گذشته برای بیعت دوباره با مقام معظم رهبری عازم تهران شدند و امروز همراه با هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم از سراسر کشور در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ حمیدرضا توسلی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قمربنی‌هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: به همت و پیگیری‌های نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، ۴۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم چهارمحال و بختیاری برای تجدید عهد و پیمان دوباره و لبیک‌گویی به ندای رهبر معظم انقلاب به محضر ایشان مشرف شدند.

وی افزود: کاروان مشتاقان زیارت رهبر معظم انقلاب اسلامی از استان چهارمحال و بختیاری به تعداد ۴۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم استان عازم دیدار با مقام معظم رهبری شدند و از فرمایشات ارزشمند معظم‌له بهره‌مند شدند.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قمربنی‌هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: دیدار با مقام معظم رهبری یکی از تقاضاهای مکرّر و پیگیر مردم استان از نماینده ولی‌فقیه در استان بوده که با پیگیری‌های ایشان در ۱۸ شهریورماه سال ۱۳۹۴ تعداد ۱۲۰۰ نفر از مردم استان و ۲۲ مرداد سال ۱۳۹۷ نیز تعداد ۴۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم استان به دیدار رهبر انقلاب مشرف شدند.

توسلی خاطرنشان کرد: از همه اقشار مختلف مردم استان در این دیدار که یک رویداد مهم و ماندگار فرهنگی برای استان بود، شرکت کردند.

وی گفت: همه ساله رهبر انقلاب با مردم استان های مختلف دیدار می کنند که امسال هفت استان در نوبت قرار گرفتند و استان چهارمحال و بختیاری نیز ازجمله این استان‌ها بود.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 40053

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40053/۴۰۰-نفر-اقشار-مختلف-مردم-چهارمحال-بختیاری-محضر-رهبر-انقلاب-مشرف-شدند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir