۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۴۰۰۱۶
ائمه جمعه در چهارمحال و بختیاری:

ضرورت تصمیم جهادی مدیران در شرایط اقتصادی این روزها

ائمه جمعه این هفته در چهارمحال و بختیاری بر تصمیم گیری های جهادی از سوی مدیران تاکید کردند .
ضرورت تصمیم جهادی مدیران در شرایط اقتصادی این روزها
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت السلام و المسلمین محمد علی نکونام امام جمعه شهرکرد در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: در شرایط فعلی مطالبه مردم مبارزه دستگاه‌های قضایی کشور با افراد فرصت‌طلب و سودجو است.

امام جمعه شهرکرد گفت: اگر پایه‌های اقتصادی کشور قوی بود مشکل‌های امروز وجود نداشت؛ مدیران در شرایط امروز باید تصمیم جهادی بگیرند.

وی تصریح کرد: نباید ملاحظه افراد سودجو را کرد، این وضعیت اقتصادی در شأن مردم و نظام نیست.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه وضعیت کنونی کشور نیازمند مدیران کارآمد است، افزود: افراد ناکارآمد در موقعیت فعلی نمی‌توانند نقش مؤثری را ایفا کنند.

وی بیان داشت : جمهوری اسلامی سال‌ها درگیر جنگ و تحریم بوده اما امروز جنگ اقتصادی مطرح است.

نکونام با اشاره به اینکه از چندین سال پیش مقام معظم رهبری، مدیران را به قوی کردن پایه‌های اقتصادی کشور توصیه می‌کردند، ادامه داد: برخی از نمایندگان و مدیران به این نکات توجه نکردند و اکنون جنگ اقتصادی را مطرح می‌کنند، امام جمعه شهرکرد، کارایی تیم اقتصادی کشور را ضعیف ارزیابی کرد و گفت: اعضای تیم اقتصادی کشور باید افراد کارآمد، انقلابی با نگاه مجاهدانه باشند.

وی افزود: در شرایط فعلی مطالبه مقام معظم رهبری، مردم و نظام، مبارزه دستگاه‌های قضایی کشور با افراد فرصت‌طلب و سودجو است.

نکونام با بیان اینکه در آستانه سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) قرار داریم، اضافه کرد: ازدواج به عنوان یک امر الهی نباید بر پایه مادیات بنا شود.

خطیب جمعه شهرکرد، با اشاره به اینکه ازدواج باید ساده، سالم و بی‌تکلف باشد، ادامه داد: امروز مراسم ازدواج به اسراف و تجمل آلوده شده است.

مسئولان با اقدامات جهادی به مردم ثابت کنند كه مصمم به حل مشكلات هستند

امام‌جمعه فارسان گفت: یكى از كارهایى كه شرایط اقتصادى حال حاضر را به ثبات و آرامش مى‏رساند، تصمیمات نمایندگان و دولت در تغییرات به‌خصوص در تیم اقتصادى است كه مى‏توانند با این اقدامات جهادى به مردم ثابت كنند كه مصمم به حل مسائل و مشكلات کشور هستند.

حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌های این هفته شهر فارسان گفت: و قانون و رعایت ارزش‌های اسلامی به وظیفه خود عمل کنند و بتوانند خدمت گذاران شایسته‌ای برای ایران اسلامی باشند و هیچ ملاحظه‌ای دیگری را نمایندگان محترم بر مسئله حفظ نظام و ارزش اسلامی مقدم ندراند.

وی تصریح کرد: شما نمایندگان محترم که منتخب ملتی هستید که آن ملت جان مال آبروی خودشان را در راه قران عترت جمهوری اسلامی ایران تقدیم کنند جز این انتظاری نیست.و چنانچه نماینده‌ای فرصت پیدا کرد برای رفع خستگی در مجلس عکس سلفی به گیرد بقیه نمایندگان محترم به او تذکر بدهند و اگر نماینده‌ای دائماً دنبال عزل و نصب باشد به او تذکر بدهند

وی اظهار داشت: یكى از كارهایى كه شرایط اقتصادى حال حاضر را به ثبات و آرامش مى‏رساند، تصمیمات نمایندگان و دولت در تغییرات به‌خصوص در تیم اقتصادى است كه مى‏توانند با این اقدامات جهادى به مردم ثابت كنند كه مصمم به حل مسائل و مشكلات کشور هستند. و دولت براى این تغییر نیازمند افرادى كارآمد و صاحب صلاحیت است كه داراى ویژگى‏هایى خاصى باشند كه مى‏توان به چند مورد از این ویژگى‏ها اشاره كرد:۱.عدالت توأم با معنویت و عقلانیت‏ و ۲. تقواى الهى‏

وی بیان داشت: تقوا در همه‏ى شئون زندگى، به‏ویژه مسائل سیاسى واداری جامعه، بسیار كارساز است و دولت‏مردى كه از آن برخوردار باشد، در مقابل لغزش‏هایى چون، خیانت به‌نظام و مردم، دست‏اندازى به بیت‏المال، رشوه‏خوارى، كم‏كارى بی‌توجهی و... مقاوم خواهد بود.

امام‌جمعه فارسان گفت:۳. روحیه جهادى و خدمت‏گزارى بى‏منت‏۴. برخوردارى از روحیه انقلابى‏ ۵. ولایتمداری،در حكومت اسلامى كه ولی‌فقیه محور جامعه و رهبرى آن را بر عهده دارد، تمامی مسئولان و دولت‏مردان همانند توده‏هاى مردم بایستى تحت رهبرى ولی‌فقیه، ولایت‏پذیر بوده و در این مسیر گام بردارند و از هرگونه رفتار و عملكردى كه نفى‏كننده‏ى ولایت‏پذیرى باشد، بپرهیزند.۶. نقدپذیرى و برخوردارى از شرح صدر۷. مبارزه‏ى جدى با فقر، فساد و تبعیض‏۸. مقاوم و بى‏اعتماد به دشمن‏۹. ضد اشرافى گرى‏ که مردم بی‌صبرانه منتظر چنین تحولاتی هستند .

مطلب آخر ستاد عتبات عالیات شهرستان در بحث بازسازی و پیاده‌روی اربعین حسینی شروع به کارکرده که کمک شما مردم حسینی را می‌طلبد.

دولت آمریکا با طرح مذاکره به دنبال یک بازی پیچیده وشطرنجی جهت مهار ایران است

امام جمعه موقت شهر اردل گفت:دولت آمریکا با طرح مذاکره به دنبال یک بازی پیچیده وشطرنجی جهت مهار ایران است.

حجت الاسلام حمید بهرامی امام جمعه موقت شهر اردل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به آیه ۲۱ سوره روم "وَمِنْ آيَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَكُمْ مِنْ أَنْفُسِكُمْ أَزْوَاجًا لِتَسْكُنُوا إِلَيْهَا وَجَعَلَ بَيْنَكُمْ مَوَدَّةً وَرَحْمَةً ۚ إِنَّ فِي ذَٰلِكَ لَآيَاتٍ لِقَوْمٍ يَتَفَكَّرُونَ" (از آیات ونشانه های خداونداین است که از جنس خودتان همسرانی برای شما آفریند تادرکنار آنها آرامش یابید ودرمیان شما مودت ورحمت قرار داد دراین امور نشانه هایی است برای افرادی که تفکرکنند) گفت: در نظام الهی وفرهنگ قرآنی هدف اصلی ازدواج وتشکیل خانواده ،رسیدن به آرامش روان وآسایش خاطر ،پیمودن ورسیدن به طریق رشد وشکوفایی،ونیل به کمالات انسانی وتقرب به ذات خداوند تبارک وتعالی است.

حجت الاسلام بهرامی ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) وحضرت زهرا(س)در اول ذی الحجه اظهار کرد:این ازدواج یکی از مهمترین اتفاقات در تاریخ اسلام برای مسلمانان است به همین دلیل این روز در تقویم به نام روز ازدواج نام گذاری شده است.

وی افزود: ازدواج نخستین امام شیعیان با برترین بانوی عالم در کمال سادگی و با کمترین مهریه صورت گرفت و این موضوع می تواند الگوی خوبی برای ازدواج دختران و پسران در جامعه کنونی ما باشد و دوام ازدواج آنها را تضمین کند.

دولت آمریکا با طرح مذاکره به دنبال یک بازی پیچیده وشطرنجی جهت مهار ایران است


امام جمعه موقت شهر اردل در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل ضمن تسلیت شهادت امام جواد(ع) اظهار داشت: بعد از مرگ مامون، به علت بدگویی اطرافیان، به دستور معتصم، امام جواد(ع) در بغداد زندانی شد و طبق روایت‌های متفاوت در نهایت به دست یکی از اطرافیان معتصم به شهادت رسید.

حجت الاسلام بهرامی افزود: در بیانی از امام جواد(ع) آمده است گریه زیاد، زینت ترس از پروردگار است، کم خوابی و طمع نداشتن، زینت قناعت محسوب می‌شود، منت نگذاشتن، زینت کارهای خوب به شمار می‌رود و خضوع و خشوع در نماز هم زینت نماز است.

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به پیشنهاد جدید ترامپ برای مذاکره با ایران افزود: دولت آمریکا با طرح مذاکره به دنبال یک بازی پیچیده وشطرنجی جهت مهار ایران است.

بهرامی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند مذاکره باآمریکا خسارت محض است حداقل درشرایط کنونی افزود:فرمایش رهبر انقلاب اسلامی فصل الخطاب همه مسئولین است و باید هوشیار باشند و این مذاکره را رد کنند.

امام جمعه موقت شهر اردل با اشاره به ۲۳ مرداد ماه روز مقاومت افزود:جنگ سی وسه روزه حزب الله لبنان بارژیم صهیونیستی نبرد حق وباطل،نبردنیروهای غیبی باشیطان تعبیر شده است دارای ابعادی است که هر چه از تاریخ آن می گذرد بیشترمی توان به ابعادآن پی برد ودستاوردهای این جنگ عبارتنداز از بین رفتن ایده شکست ناپذیری صهیونیستها ،بازیگری وظهور مقاومت به عنوان نیروی تاثیرگذار،از بین رفتن محاسبات رژیم صهیونیستی در منطقه غرب آسیا،وحشت صهیونیست ها از تحرکات جبهه مقاومت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۰:۱۶

27 Dec 2019