۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۴۰۰۱۴
امام جمعه فارسان

مسئولان با اقدامات جهادی به مردم ثابت کنند كه مصمم به حل مشكلات هستند

امام‌جمعه فارسان گفت: یكى از كارهایى كه شرایط اقتصادى حال حاضر را به ثبات و آرامش مى‏رساند، تصمیمات نمایندگان و دولت در تغییرات به‌خصوص در تیم اقتصادى است كه مى‏توانند با این اقدامات جهادى به مردم ثابت كنند كه مصمم به حل مسائل و مشكلات کشور هستند.
مسئولان با اقدامات جهادی به مردم ثابت کنند كه مصمم به حل مشكلات هستند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌های این هفته شهر فارسان گفت:  امیدواریم نمایندگان محترم بر اساس ضوابط و قانون و رعایت ارزش‌های اسلامی به وظیفه خود عمل کنند و بتوانند خدمت گذاران شایسته‌ای برای ایران اسلامی باشند و هیچ ملاحظه‌ای دیگری را نمایندگان محترم بر مسئله حفظ نظام و ارزش اسلامی مقدم ندراند. 

وی تصریح کرد: شما نمایندگان محترم که منتخب ملتی هستید که آن ملت جان مال آبروی خودشان را در راه قران عترت جمهوری اسلامی ایران تقدیم کنند جز این انتظاری نیست.و چنانچه نماینده‌ای فرصت پیدا کرد برای رفع خستگی در مجلس عکس سلفی به گیرد بقیه نمایندگان محترم به او تذکر بدهند و اگر نماینده‌ای دائماً دنبال عزل و نصب باشد به او تذکر بدهند

وی اظهار داشت: یكى از كارهایى كه شرایط اقتصادى حال حاضر را به ثبات و آرامش مى‏رساند، تصمیمات نمایندگان و دولت در تغییرات به‌خصوص در تیم اقتصادى است كه مى‏توانند با این اقدامات جهادى به مردم ثابت كنند كه مصمم به حل مسائل و مشكلات کشور هستند. و دولت براى این تغییر نیازمند افرادى كارآمد و صاحب صلاحیت است كه داراى ویژگى‏هایى خاصى باشند كه مى‏توان به چند مورد از این ویژگى‏ها اشاره كرد:1.عدالت توأم با معنویت و عقلانیت‏ و 2. تقواى الهى‏

وی بیان داشت: تقوا در همه‏ى شئون زندگى، به‏ویژه مسائل سیاسى واداری جامعه، بسیار كارساز است و دولت‏مردى كه از آن برخوردار باشد، در مقابل لغزش‏هایى چون، خیانت به‌نظام و مردم، دست‏اندازى به بیت‏المال، رشوه‏خوارى، كم‏كارى بی‌توجهی و... مقاوم خواهد بود.

امام‌جمعه فارسان گفت:3. روحیه جهادى و خدمت‏گزارى بى‏منت‏4. برخوردارى از روحیه انقلابى‏ 5. ولایتمداری،در حكومت اسلامى كه ولی‌فقیه محور جامعه و رهبرى آن را بر عهده دارد، تمامی مسئولان و دولت‏مردان همانند توده‏هاى مردم بایستى تحت رهبرى ولی‌فقیه، ولایت‏پذیر بوده و در این مسیر گام بردارند و از هرگونه رفتار و عملكردى كه نفى‏كننده‏ى ولایت‏پذیرى باشد، بپرهیزند.6. نقدپذیرى و برخوردارى از شرح صدر7. مبارزه‏ى جدى با فقر، فساد و تبعیض‏8. مقاوم و بى‏اعتماد به دشمن‏9. ضد اشرافى گرى‏ که مردم بی‌صبرانه منتظر چنین تحولاتی هستند .

مطلب آخر ستاد عتبات عالیات شهرستان در بحث بازسازی و پیاده‌روی اربعین حسینی شروع به کارکرده که کمک شما مردم حسینی را می‌طلبد.

انتهای پیام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۷:۵۶

27 Dec 2019