۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۴۰۰۱۱
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان:

برخورد قاطع دستگاه قضایی با محتکران / بسیجیان با تفکر و روحیه انقلابی، محتکران را به دستگاه قضا معرفی می کنند

حجت الاسلام مهران کریم پور گفت: بسیج تا امروز با ولایتمداری و با تفکر ، روحیه و عمل انقلابی این کشور و این نظام را از فتنه و دسیسه ها و توطئه ها بیمه کرده است و امروز نیز در این تلاطم مشکلات اقتصادی با همان روحیه نقش آفرینی می کند...
برخورد قاطع دستگاه قضایی با محتکران / بسیجیان با تفکر و روحیه انقلابی، محتکران را به دستگاه قضا معرفی می کنند
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سید مهران کریم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان، ضمن تقدیر از سردار غیب پرور و بسیجیانی که در راستای شناسایی، معرفی محتکرین، ظالمان و برهم زنندگان آسایش مردم، باید گفت: شریعت مقدس اسلام از هرگونه اقدامی که سلامت روابط اقتصادی را تضمین نماید دریغ نکرده است و تمامی راههایی را که بازرگانان سود جو ممکن است با پیمودن آسایش عمومی مردم لطمه وارد سازند با وضع قوانین و احکام مسدود ساخته و دولت اسلامی را نسبت به نظارت برآن موظف نموده است .

وی افزود: یکی از مهمترین اقداماتی که در زمینه پیشگیری از ایجاد بازار سیاه و برهم زدن اقتصاد جامعه اسلامی، حرام دانستن، احتکار است .

کریم پور با اشاره به روايتی از رسول خدا (ص) نقل شده که مي فرموند: هر کس آذوقه و مواد غذايي مسلمين را احتکار نمايد، خداوند او را به مرض جذام و فقر گرفتار مي کند. اين روايت بيانگر اين نکته است که نه تنها انسان محتکر در روز قيامت بايستي در مقابل خداوند پاسخگو باشد و عذاب الهي را بچشد، بلکه در همين دنيا هم خداوند او را گرفتار مرض جذام و فقر مي نمايد.

وی افزود: در واقع احتکار نه تنها پایمال کننده حقی از حقوق افراد است بلکه اثر وجود پول یعنی وسیله مبادله کالا در دست مردم با نبودن کالا در بازار یا کمبود آن موجب تورم می شود که از مفاسد بسیار خطرناک اجتماع است و در صورت ادامه آن آثار، ناهنجار معنوی نیز به دنبال خواهد داشت و در نهایت در زنجیره نظام و جامعه اختلال ایجاد خواهد کرد که نتیجتاً جامعه فاسد خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان گفت: از همه ی بسیجیان و آحاد جامعه می خواهیم که در چنین زمانهای حساس همکاری نمایند و با خود داری از خرید کالا های گران عملاً با گران فروشان و احتکار کنندگان مبارزه نمایند .

حجت الاسلام مهران کریم پور تصریح کرد: دولت اسلامی باید لااقل در زمانی که گران فروشی مردم را تحت فشار قرار می دهد، باجدیت و نظارت کامل گرانفروشی و احتکار را کنترل نمایند تا اسلام و انقلاب تهدید نشود و زمینه برای بدخواهان داخلی و خارجی برای جولان دادن و تخریب و تفرقه فراهم نگردد.

وی افزود: انتظار همه ی آحاد مردم خصوصاً بسیجیان و متدینین و دلسوزان نظام و انقلاب از دستگاه های قضایی و تعزیراتی این است که با محتکران و متخلفان و مفاسد اقتصادی برابر شرع و قانون با جدیت و اشد مجازات برخورد نمایند و گزارش دقیق آن را با مردم در میان بگذارند و مردم هم آثار آن را لمس نمایند .

کریم پور در پایان بیان داشت: همانگونه که بسیج تا امروز با ولایتمداری و با تفکر انقلابی و روحیه انقلابی و عمل انقلابی این کشور و این نظام را از فتنه و دسیسه ها و توطئه ها بیمه کرده است امروز نیز در این تلاطم مشکلات اقتصادی با همان روحیه نقش آفرینی می کند و بسیجیان عزیز، دلاور، بصیر و سربازان ولایت و انقلاب با هوشیاری بیشتر نقشه شوم دشمنان را خوب بخوانند و با تبیین درست در تحقق شعار سال « حمایت از کالای ایرانی» محتکران و فاسدان اقتصادی و اخلالگران نظم عمومی را شناسایی به دستگاه های قضایی معرفی نمایند.

انتهای پیام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۴۸:۴۳

27 Dec 2019