۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷
کد مطلب : ۴۰۰۰۴
حجت‌الاسلام‌ طهماسبی:

اهل‌ بیت (ع) چراغ راه در تاریکی و ظلمت هستند

حجت الاسلام طهماسبی با بیان این که پیروی از اهل بیت(ع) کلید نجات و عامل سعادت و تعالی انسان است، خاطرنشان کرد: دوری از معارف اهل بیت(ع) موجب انحراف انسان خواهد شد.
اهل‌ بیت (ع) چراغ راه در تاریکی و ظلمت هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام‌ و المسلمین طهماسبی، روحانی مستقر در روستای کهیان از توابع بخش مرکزی شهرستان لردگان در جمع فعالان فرهنگی در دوره تفسیر قرآن کریم با اشاره به دوری از غفلت نوجوانان، عنوان کرد: باید سیره و منش اهل بیت(ع) را در پیش بگیریم و از راهنمایی‌های اهل بیت(ع) و دستورات قرآن اطاعت کنیم، چراکه اهل‌ بیت(ع) چراغ راه در تاریکی و ظلمت هستند.

حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به این که جامعه اسلامی باید بیشتر از معارف اهل بیت(ع) بهره گیرد، تصریح کرد: اهل بیت(ع) با نورانیت خود ظلمت و تاریکی را از جامعه کنار زده و سعادت و رستگاری برای انسان ها به ارمغان آورده اند.

روحانی مستقر روستای کهیان بیان کرد: تنها کسانی ضرر و زیان نمی بینند که ایمان واقعی به خدا داشته باشند و دنبال عمل صالح و انجام دادن کارهای نیک باشند؛ از کارهای نیک که باعث دور شدن از غفلت و زیان می‌شود، حضور در مسجد و خواندن نماز است، زیرا نماز در مسجد دژی در مقابل وسوسه‌های شیطان است.

گفتنی است کلاس تفسیر قرآن کریم، روزهای فرد هر هفته، بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد صاحب‌الزمان‌(عج) روستای کهیان از توابع شهرستان لردگان ویژه نوجوانان در طول سال در حال برگزاری است.

انتهای پیام1026ج /630ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۸:۴۰

27 Dec 2019