۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۳۹۹۹۹

خبرنگاران واقعیت ها را به گوش همه جامعه می رسانند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: خبرنگاران همه واقعیت ها و حقایق جامعه را می بینند و جامعهرا به سمت و سوی بهتر شدن سوق می دهند.
خبرنگاران واقعیت ها را به گوش همه جامعه می رسانند
به گزارش جهانبین نیوز؛ ارسلان خالدی فر رئیس دانشگاه علوم پزشکی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران زبان گویا جامعه هستند .

وی تصریح کرد : خبرنگاران باید حقایق و واقعیت ها را ببینند و جامعه را به سمت و سوی بهتر سوق می دهد.

خالدی فر با اشاره به اینکه خبرنگاران با انعکاس خوب مسائل به جامعه آرامش می دهند اذعان داشت: آن ها باید حقایق را به مردم گفته و به دنبال آرامش جامعه باشند.

وی با اذعان بر اینکه در هر مطلبی که ما میزنیم و گزارش می دهیم باید ۳ نکته رو مورد توجه قرار داد بیان داشت: همه ما باید خدا را در راس قرار داده و بعد از آن مردم و آخرت را و نباید آخرت خود را برای دیگران خدشه دار کنیم.

خا لدی فر با اذعان بر اینکه کار به بهترین نحو و بهترین شیوه انجام خواهد شد بیان داشت: خبرنگاران باید وظیفه و رسالتی که به عهده آن سپرده می شود عمل کند تا در برابر خداوند سربلند بیرون آید.

وی به سفر وزیر بهداشت به استان اشاره کرد و گفت: خبرنگاران پوشش بسیار عالی از سفر وزیر بهداشت به استان داشتند.

خالدی با اذعان بر اینکه ۷۵ درصد عوامل موثر برسلامت ارائه خدمات پزشکی است عنوان کرد: امید است با همدلی و همیاری شما بتوانیم در این زمینه و در عرصه سلامت قدم خوبی برداریم.

انتهای پیام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۱:۱۹

27 Dec 2019