کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خبرنگاران واقعیت ها را به گوش همه جامعه می رسانند

17 مرداد 1397 ساعت 13:59

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: خبرنگاران همه واقعیت ها و حقایق جامعه را می بینند و جامعهرا به سمت و سوی بهتر شدن سوق می دهند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ ارسلان خالدی فر رئیس دانشگاه علوم پزشکی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران زبان گویا جامعه هستند .

وی تصریح کرد : خبرنگاران باید حقایق و واقعیت ها را ببینند و جامعه را به سمت و سوی بهتر سوق می دهد.

خالدی فر با اشاره به اینکه خبرنگاران با انعکاس خوب مسائل به جامعه آرامش می دهند اذعان داشت: آن ها باید حقایق را به مردم گفته و به دنبال آرامش جامعه باشند.

وی با اذعان بر اینکه در هر مطلبی که ما میزنیم و گزارش می دهیم باید ۳ نکته رو مورد توجه قرار داد بیان داشت: همه ما باید خدا را در راس قرار داده و بعد از آن مردم و آخرت را و نباید آخرت خود را برای دیگران خدشه دار کنیم.

خا لدی فر با اذعان بر اینکه کار به بهترین نحو و بهترین شیوه انجام خواهد شد بیان داشت: خبرنگاران باید وظیفه و رسالتی که به عهده آن سپرده می شود عمل کند تا در برابر خداوند سربلند بیرون آید.

وی به سفر وزیر بهداشت به استان اشاره کرد و گفت: خبرنگاران پوشش بسیار عالی از سفر وزیر بهداشت به استان داشتند.

خالدی با اذعان بر اینکه ۷۵ درصد عوامل موثر برسلامت ارائه خدمات پزشکی است عنوان کرد: امید است با همدلی و همیاری شما بتوانیم در این زمینه و در عرصه سلامت قدم خوبی برداریم.

انتهای پیام/۵۳۰ب


کد مطلب: 39999

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39999/خبرنگاران-واقعیت-گوش-همه-جامعه-می-رسانند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir