کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام‌جمعه شهر فارسان:

اعتماد به توانمندی‌های داخلی، مطالبه اصلی مردم است/ مسئولان به قشر ضعیف جامعه توجه کنند

14 مرداد 1397 ساعت 12:53

امام‌جمعه شهر فارسان گفت: از مطالبات مردم، ایجاد هماهنگی در تیم اقتصادی دولت است و باور داشتن به ظرفیت‌های داخلی و استفاده از سرمایه‌های بی‌بدیل ایران عزیز می‌تواند نُسخه شفابخش دردها و آلام کنونی جامعه باشد.


حجت‌الاسلام محسن ملک پور امام‌جمعه شهر فارسان در گفت‌وگو با خبرنگار جهان‌بین نیوز اظهار کرد: با یقین، بخشی از مشکلات موجود در جامعه معلول ظهور و بروز فساد در برخی دستگاه‌ها، ناکارآمدی برخی مسئولان، انفعال، پشت‌میزنشینی، عدم خلاقیت و جسارت تعدادی از مدیران است که این نقایص و چالش‌های جدی باید هر چه سریع‌تر رفع شود.

ملک پور بیان داشت: امروز مطالبه مردم از دولت و دیگر دستگاه‌های نظام اسلامی آن است که اگر وزیر و مدیری در سال‌های اخیر نتوانسته کارنامه خوب و مورد قبولی از خود ارائه نماید، بدون کمترین درنگ و اغماضی، نیرویی باانگیزه، جسور، انقلابی و متخصص را جایگزین وی نماید و فرصت‌ها را مغتنم بشمارد.

وی خاطرنشان کرد: نکته دیگری که دولتمردان ما باید به آن توجه داشته باشند، بستن گلوگاه‌های فساد در دولت اعم از بانک‌ها، گمرکات، بندرها، مناطق آزاد، مراکز ثبت سفارش، تخصیص ارز و... است.

امام جمعه شهر فارسان ادامه داد: رسیدگی به مشکلات و توجه به قشر ضعیف جامعه آن طوری که باید موردتوجه مسئولان قرار می‌گرفت موردتوجه قرار نگرفت. 

وی عنوان کرد: امروز باید به وضع معیشتی مردم توجه شود باید حرف‌های  آن‌ها را بشنویم فریادهای آن‌ها را درک کنیم و به داد آن‌ها برسیم.
 
امام‌جمعه فارسان در پایان گفت: از دیگر مطالبات مردم، ایجاد هماهنگی در تیم اقتصادی دولت است و باور داشتن به ظرفیت‌های داخلی و استفاده از سرمایه‌های بی‌بدیل ایران عزیز می‌تواند نُسخه شفابخش دردها و آلام کنونی جامعه باشد؛ که این انتظار را به جد از دولت محترم داریم.

انتهای پیام1026ج /590پ


کد مطلب: 39977

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39977/اعتماد-توانمندی-های-داخلی-مطالبه-اصلی-مردم-مسئولان-قشر-ضعیف-جامعه-توجه-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir