کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یاداشت/

چوب حراج مجلس در رأس، برای رأی اعتماد ملت

13 مرداد 1397 ساعت 13:50

قضاوت با وجدان بیدار و یا به خواب رفته نمایندگان محترم که چوب حراج به رآی اعتماد ملت شریف ایران زدند .


به گزارش جهانبین نیوز؛ مشکلات عدیده اقتصادی، رکود بی سابقه، تورم بالا، پایین آمدن ارزش پول ملی، نوسانات قیمتها و... نمایندگان ملت را برآن داشته تا چاره ای بیندیشند و راه برون رفت از این مشکلات بی شمار را بررسی و اقدام نمایند . بدنبال راه حلهای فراوان و اقداماتی که از سوی مجلس شورای اسلامی بعضاً اندیشیده شد متاسفانه طرفی بسته نشد و مشکلات روز به روز وسیع و وسیع تر شد و کار به جایی رسید که در کشور عزیز ایران اسلامی تحرکات صنفی سرباز زده و هر روز شاهد فراخوان و تجمع و بعضاً نا آرامی هایی هستیم .

چاره کار در وهله اول می بایست توسط مسئولین اجرایی و دولتی عملیاتی می شد و مشکلات مردم به لحاظ اقتصادی ومعیشتی مرتفع می گردید ولی از آنجا که این مسائل و دغدغه مسئولین اجرایی ما نبوده نمایندگان محترم مجلس چاره را در پرسش و باز خواست از ریاست محتم جمهور دیدند و اقدام عاجل و عملی اینکار را در پیش گرفتند ولی غافل از اینکه مسئولین ما با توجه به اینکه از این موضوع استقبال نمیاند و توضیحات و توجیهاتی را به ساحت مردم شریف ایران اسلامی ارائه نمایند از این موضوع نه اینکه استقبال نکردند بلکه با خرید رأی بعضی از نمایندگان دستور کار را از مجلس خارج و به گونه ای عمل نمودند که به قول شاعر همه چیز آرومه را القاء نمودند.

حال پرسش اساسی اینجاست و روی سخن با نمایندگان محترم مجلس این است که آقایان و خانمهای نماینده، اولاً: اگر همه چیز آروم بوده و مشکلی در کشور به لحاظ مسائل گفته شده وجود نداشته اساساً طرح سوال از ریاست محترم جمهور بی پایه و بی اساس بوده و ثانیاً چنانچه مشکلات همانگونه که وجود دارد و همه ملت و مردم شریف گریبانگیر آن هستیم پاسخگو بودن به آن مشکلات توسط شخص ریاست جمهور امری بدیهمی و لازم است، چرا امضای خود را پس گرفته و آن را از دستور کار خارج ساخته اید ؟ و پاسخی که شاید در ذهن مردم شریف نسبت به این امر وجود دارد این است که یا تطمیع شده اید و یا اینکه مشکلا رفع شده است.
قضاوت با وجدان بیدار و یا به خواب رفته نمایندگان محترم که چوب حراج به رآی اعتماد ملت شریف ایران زدند .
انتهای پیا/۶۳۰ ل


کد مطلب: 39973

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39973/چوب-حراج-مجلس-رأس-رأی-اعتماد-ملت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir