۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۳۹۹۷۳
یاداشت/

چوب حراج مجلس در رأس، برای رأی اعتماد ملت

قضاوت با وجدان بیدار و یا به خواب رفته نمایندگان محترم که چوب حراج به رآی اعتماد ملت شریف ایران زدند .
چوب حراج مجلس در رأس، برای رأی اعتماد ملت
به گزارش جهانبین نیوز؛ مشکلات عدیده اقتصادی، رکود بی سابقه، تورم بالا، پایین آمدن ارزش پول ملی، نوسانات قیمتها و... نمایندگان ملت را برآن داشته تا چاره ای بیندیشند و راه برون رفت از این مشکلات بی شمار را بررسی و اقدام نمایند . بدنبال راه حلهای فراوان و اقداماتی که از سوی مجلس شورای اسلامی بعضاً اندیشیده شد متاسفانه طرفی بسته نشد و مشکلات روز به روز وسیع و وسیع تر شد و کار به جایی رسید که در کشور عزیز ایران اسلامی تحرکات صنفی سرباز زده و هر روز شاهد فراخوان و تجمع و بعضاً نا آرامی هایی هستیم .

چاره کار در وهله اول می بایست توسط مسئولین اجرایی و دولتی عملیاتی می شد و مشکلات مردم به لحاظ اقتصادی ومعیشتی مرتفع می گردید ولی از آنجا که این مسائل و دغدغه مسئولین اجرایی ما نبوده نمایندگان محترم مجلس چاره را در پرسش و باز خواست از ریاست محتم جمهور دیدند و اقدام عاجل و عملی اینکار را در پیش گرفتند ولی غافل از اینکه مسئولین ما با توجه به اینکه از این موضوع استقبال نمیاند و توضیحات و توجیهاتی را به ساحت مردم شریف ایران اسلامی ارائه نمایند از این موضوع نه اینکه استقبال نکردند بلکه با خرید رأی بعضی از نمایندگان دستور کار را از مجلس خارج و به گونه ای عمل نمودند که به قول شاعر همه چیز آرومه را القاء نمودند.

حال پرسش اساسی اینجاست و روی سخن با نمایندگان محترم مجلس این است که آقایان و خانمهای نماینده، اولاً: اگر همه چیز آروم بوده و مشکلی در کشور به لحاظ مسائل گفته شده وجود نداشته اساساً طرح سوال از ریاست محترم جمهور بی پایه و بی اساس بوده و ثانیاً چنانچه مشکلات همانگونه که وجود دارد و همه ملت و مردم شریف گریبانگیر آن هستیم پاسخگو بودن به آن مشکلات توسط شخص ریاست جمهور امری بدیهمی و لازم است، چرا امضای خود را پس گرفته و آن را از دستور کار خارج ساخته اید ؟ و پاسخی که شاید در ذهن مردم شریف نسبت به این امر وجود دارد این است که یا تطمیع شده اید و یا اینکه مشکلا رفع شده است.
قضاوت با وجدان بیدار و یا به خواب رفته نمایندگان محترم که چوب حراج به رآی اعتماد ملت شریف ایران زدند .
انتهای پیا/۶۳۰ ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۷:۴۸

27 Dec 2019