۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۳۹۹۷۲
نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان:

وظیفه دولت حل مشکلات کشور است/ کم‌کاری مسئولین، مردم را ناامید می‌کند/ رفع موانع اقتصادی و معیشتی مطالبه عمومی است

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان گفت: دولت باید با تلاشی مضاعف برای حل مشکلات مردم گام بردارد و طوری نباشد که مردم با نگاه به عمل برخی از مسئولان به این نتیجه برسند که مملکت به حال خود رها شده است.
وظیفه دولت حل مشکلات کشور است/ کم‌کاری مسئولین، مردم را ناامید می‌کند/ رفع موانع اقتصادی و معیشتی مطالبه عمومی است
آیت‌الله علیرضا اسلامیان نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: یکی از اولی‌ترین و مهم‌ترین وظایف مسئولان در دولت‌های دنیا با هر دین و مذهبی، تدبیر امور اقتصادی مردم است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان در ایران نیز از این امر مستثنی نبوده و باید در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم گام بردارند اضافه کرد: رسیدگی به مسائل معیشتی مردم بیش از سایر کشورها اهمیت دارد چون مملکت ما روی گنج قرار گرفته است و با این شرایط وجود فقر و گرفتاری معنایی ندارد.

دولت باید با تلاشی مضاعف برای حل مشکلات مردم گام بردارد

اسلامیان به شعار دولت درخصوص قدرت اقتصادی مردم و اینکه ما باید به جیب مردم نگاه کنیم در زمان انتخابات اشاره و تاکید کرد: دولت باید با تلاشی مضاعف برای حل مشکلات مردم گام بردارد و طوری نباشد که مردم با نگاه به عمل برخی از مسئولان به این نتیجه برسند که مملکت به حال خود رها شده است.

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان با اشاره به اوج گرفتن قیمت سکه و ارز در ماه‌های اخیر تاکید کرد: در کجای دنیا دیده شده ارز و سکه‌ای که کنترلش در دست دولت است قیمتش ثانیه به ثانیه تغییر کند؟ از این آشفته بازار چه کسانی سود می‌برند؟

وی با بیان اینکه برخی از مردم به‌قدری محروم هستند که شاید تا به حال چندین سکه را باهم و یک جا ندیده باشند ادامه داد: ما نمی‌خواهیم کسی را متهم کنیم اما گاهی اوقات انسان شک می‌کند که نکند در بین مسئولین کسانی باشند که می‌خواهند ایجاد نارضایتی کنند و درنظر دارند مردم را نسبت به نظام بدبین کنند.

اسلامیان تاکید کرد: کسی که کمترین فهم اقتصادی داشته باشد قادر به درک این موضوع هست که مشکلات پیش آمده راه‌حل دارد.

هر کجا نیروهای داخلی وارد عمل شدند، مشکلات به راحتی حل شدند

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان بیان داشت: در نظام اسلامی مسئولان بدون اذن ولی‌فقیه حتی یک امضا نمی‌توانند داشته باشند و اگر مسئولی بدون اذن ولی‌فقیه با خودکاری از بیت‌المال یک امضا داشته باشد باید پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه علی‌رغم سفارش‌های بسیاری که رهبر معظم انقلاب درخصوص اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی، نگاه به داخل و استفاده از نیروهای داخلی داشتند هیچ اقدامی در این راستا صورت نگرفته و این درحالی است که تجربه نشان داده ما هر کجا از نیروهای داخلی کمک گرفتیم توانستیم به راحتی مشکلات را حل کنیم.

حوزه‌های علمیه و مراجع تقلید،حل مشکلات اقتصادی را از مسئولان مطالبه می‌کنند

اسلامیان با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی، مطالبه همه مردم است تاکید کرد: حوزه‌های علمیه و مراجع تقلید همگی حل مشکلات اقتصادی را از مسئولان مطالبه می‌کنند و رهبر معظم انقلاب هم سال‌هاست که دردمندانه مسائل را فرموده‌اند اما متاسفانه گویا گوش برخی از مسئولان به این موضوع بدهکار نیست.

وی با اشاره به تاکیدات امام خمینی (ره) درخصوص اینکه مسئولان نباید از طبقه مرفهین باشند ادامه داد: کسی که مرفه باشد نمی‌تواند درد مردم را بفهمد، امروز طبقه اشراف ایجاد شده که درد مردم را درک نمی‌کند.

مردم نگذارند دشمن از مطالبات به حقشان سوءاستفاده کند

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: مردم چهارمحال و بختیاری این موضوع را در نظر داشته باشند که این مشکلات برای اغلب مردم پیش آمده است اما باید دقت کنند که دشمن از مطالبات به حق ما سوءاستفاده نکند.

اسلامیان تاکید کرد: مردم هر کجا دیدند کیفیت مطالبات و خواسته‌های حقمان جوری شده است که دشمن سوءاستفاده می‌کند فورا خودشان را کنار بکشند، چون این نظامی که دشمن می‌خواهد آن را نابود کند از مردم است، ضمن اینکه اگر خدایی ناکرده دشمن مسلط شود اوضاع بهتر از این نخواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۹:۲۲

27 Dec 2019